welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Saturday, January 1, 2011

tazkirah jalanan - perjumpaan pas umno dalam kubur

tahun baru 2011 disambut dengan kegegeran pertemuan pas umno, umno dan pas tak boleh berjumpa walaupun atas alasan apa sekalipun. keputusan muktamar dilanggar ni, mana boleh langgar keputusan muktamar. yang tak hadir muktamar pun sibuk menulis, apa keputusan muktamar yang lepas pun tak diketahui, akhirnya menulis presiden pas dan timb presiden pas bertemu dalam gelap di istana yang gelap dengan pemimpin agung umno. mana acara sekalipun kena beritahu dulu ahli pas yang pemimpin pas nak jupa pemimpa umno. hendaklah diberitahu samada nak jumpa mengenai apa, mengenai perpaduan melayu ke, perpaduan jamaah ke perpaduaan nak membaham harta rakyat ke atau berjumpa untuk masalah negara. semua pemimpin pas kena bagi memo dulu kepada ahli parti walaupun ahli tak bayar yuran. kalau ahli bagi lampu hijau baru boleh jalan kalau tidak pemimpin pas tak boleh berjumpa dengan pemimpin umno dalam terang ke dalam samar samar ke. itu diharamkan.

wartawan harakah terus memberikan maklumat fitnah kepada umum, walaupun apa jua yang diperkatakan oleh ahli pas wartawan harakah tetap kekal disitu walaupun setiap hari memberikan berita fitnah kepada pemimpin pas. atas kelembutan hati pemimpin organisasi harakah yang masih memberikan dan memuatkan laporan jahat wartawan harakah tetap akan menyiarkan tulisannya. dalam pas semua boleh cuma jangan pemimpin pas terutama haji hadi ustaz nasha tu baru tak boleh jumpa pemimpin umno. sebab apa sebab mereka berdua ni bodoh kalau mengikut perkiraan blog. almarhum tok guru fadhil noor tak apa dia cerdik, maklumlah penyokong parti pas semenjak zaman abdullah fahim lagi mesti faham apa erti pas sebenarnya. sijil pun abdullah fahim sign mestile lebih hebat dari kedua pemimpin pas sekarang. akhlask tak mulia tak apa sebab berani menengakkan keadilan. penyokong kita ramai peduli apa dengan orang lain. pas dengan umno berjumpa mesti pasal ug.

nasib baik ada tok guru nik aziz yang menjadi penyelamat kalau tak mesti hari ini dah ramai penyokong dan ahli pas yang menjadi ahli umno. maklumlah nak bergabung dengan umno perlukan persetujuan 2 orang tu aje. pas ini tak ada perlembagaan. perlembagaan pas ditulis atas daun kayu je. nak masuk umno masuk je senang tak payah persetujuan ahli parti, perlembagaan pas buang dalam longkang je. hari ini pas dah diistiharkan masuk umno, haji hadi dah jadi ahli umno, ust nasha dah jadi ahli umno, cuma yang tak jadi umno lagi tulangbesi, sebab di kena tahan dulu dari jadi ahli umno sebab yuran pas pun tak bayar, penarikbeca tetap bebas dan tak berpihak, albakistani mesti dah join parti kita, sebab parti kita nak wujudkan majlis ulamak, tak ada lagi pas, pas nak mampos. tak ada pemilihan muktamar tahun ini, sebab tok guru haji hadi dan ust nasha dah bawak pas masuk umno. tahun penyatuan pas umno dalam kubur yang dibina oleh blogger celaka.
"istana mana kat terengganu mereka berjumpa" istana bawah bukit kot

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP