welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Tuesday, December 7, 2010

respon pada tulisan celahgelegor

mula mula malas nak respon pada tulisan celahgelegor ni, tapi sebab banyak sangat auta dari fakta yang diketengahkan aku rasa kenalah betulkan sikit. maklumlah rangking celahgelegor dari blogger yang mesra kerajaan yang dicuit oleh zaini dari utusan malaysia. rangking 59 dimalaysia tu. bukan calang calang blogger yang boleh tersenarai dalam blog yang mesra kerajaan paling bangang dalam dunia. oleh kerana blogger ini terpilih dan terdiri dari blogger mesra kerajaan kenalah menjawab walaupun blogger celah gelegor ini tersenarai dalam rangking pertama pun. kehebatan celah gelegor ini menjadi idola kepada pengkritik tok guru presiden pas, mula mula baca blog ini rasa ok jugak lama lama rasa mual nak muntah hijau kerana kebodohan dan kebangangan blogger ini.

pas terengganu dah menopouse dan hilang berahi untuk menawan terengganu, satu kenyataan yang dangkal dan tidak berpijak dibumi nyata. segala kemudahan teknologi telah digunakan oleh pas terengganu tanpa pengetahuan celahgelegor sebab ia sentiasa duduk dicelah gelegor dan biasanya benda dicelah gelegor ini akan ketnggalan dari semua information yang terkini. ia merasakan bahawa hanyalah dia yang tahu teknologi. ceramah yang pas terengganu gunakan sebagai medium lama tapi masih berkesan untuk kawasan yang tiada teknologi. apakah kawasan hulu terengganu sudah habis kawasan diliputi oleh internet. berapa jumlah isi rumah yang menggunakan internet sebagai medium untuk mencari maklumat. jika ceramah umum sudah dilihat ketinggalan zaman bagaimana pkr di selangor negeri yang paling maju dan paling banyak duit dimalaysia masih menggunakan ceramah di stadium untuk bercakap mengenai isu isu yang sering digunakan oleh pembangkang selangor. oleh itu sebagai negeri maju, medium ceramah sudah tak perlu digunakan oleh pihak pemerintah selangor perlu guna facebook, twitter,myspace, dan juga tidak ketinggalan laman sesawan seperti blog, sehebat mana pun it dimalaysia masih banyak lagi kawasan yang tidak kemudahan it kecuali celah gelegor boleh pastikan semua rakyat malaysia menikmati kemudahan internet.

oleh kerana kebodohan dan terlampau celik it celah gelegar boleh lah menaikkan lagi rangking mereka kepada rangking pertama dimalaysia. disaat umno sudah habis nafas celah gelegar cuba memancing kembali minat rakyat malaysia untuk kembali berminat kepada umno. nampaknya usaha celah gelagar boleh dibaiki lagi dengan mintak bantuan dari rosol wahid untuk menaja blognya. medium ceramah akan tetap terus digunakan oleh pas terengganu dan ia akan terus digunakan oleh pihak pembangkang. jangan jadi bodoh dan bangang sangat kerana menulis dalam khayalan. realitinya umnolah yang menyebabkan rakyat jadi bodoh dan bangang dan tidak mempunyai maruah seperti celah gelegor. naiklah harga minyak ia tetap murah berbanding negeri lain. tiada maruah langsung celah gelegor dalam usaha menafikan kenaikan harga minyak. apakah bangang sangat celah gelegor sampaikan minyak naik tak apalah asalkan kerajaan dapat menjimatkan subsidi. kalau tak pandai memerintah dan terus mencekik rakyat baik turun aje. menyusahkan rakyat buat apa dan yang bangang tetap menyokong sebagaimana celah gelegor. naik sikit je walaupun duduk rumah buruk macam kandang kambing.

kalau pas terengganu menopause dan hilang berahi, ia tetap boleh mengambil alih kerajaan terengganu dari tangan umno dibawah pimpinan mat said. contoh utama pun boleh diambil dari kerajaan umno sekarang. bini najid pun dah menopause dan hilang berahi masih boleh membodohkan, membangangkan semua menteri kabinet, mendapat layanan dari semua orang, siapa yang berani membantah, itulah contoh terbaik untuk celah gelegor. kenapa celah gelegor tak nampak piras depan mata walaupun sakit tetap dibiarkan diatas mata. sakit walaupun macamana tetap tidak dibuang. dan inilah yang dikatakan cerdik tak boleh diikut bodoh tak dapat diajar. siapa dari orang umno yang boleh melawan rosmah, celah gelegar pun tinggal kat situ ajelah selama lamanya. tak bermakna dan berguna seposen pun. hilang berahi ke menopause ke pas terengganu akan kembali memerintah terengganu dalam keadaan apa jua sekalipun. walaupun disindir ahli sendiri dihina rakan seperjuangan dan dikeji oleh sahabat kata FZT, pas terengganu tetap bermuhasabah diri dan akan kembali ke wisma darul iman.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP