welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Monday, December 20, 2010

khalid alwalid memang tak lapaq jawatan

tulangbesi nampaknya belum menjawab cabaran terbuka, adakah tulangbesi sudah jadi pondan tua yang hanya berani bermain dilorong belakang. lain yang diharapkan lain yang dijawab oleh tulangbesi, semakin banyak fakta yang sonsang diketengahkan oleh tulangbesi. cabaran terbuka terus sepi, jawapan yang dinantikan semakin jauh dari jangkauan, tulangbesi tersempit antara fitnah dan autanya. walaupun jauh dilombok tulangbesi terus aktif menulis fitnah kepada pas, akhirnya tiada jalan lain kepada tulangbesi kecuali memuji rakan dalam kandang yang sama oneG. kononnya oneG berhujah secara rujukan kepada ulamak muktabar dan ulama umno tak ada rujukan cuma memandai je berhujah. oneG pun makin galak menerima pujian dari tulangbesi yang mana pernah menyambut kepulangan sifitnah dari indonesia di lcct.

tulangbesi menulis yang khalid alwalid pun tiada tempat dalam pas walaupun mempunyai kemahiran dalam memimpin tentera islam dalam berperang. modus operandi tulangbesi untuk mengaitkan dirinya dengan khalid alwalid. walaupun tulangbesi boleh baca surah panjang dari khalid alwalid dalam solat masih ditolak oleh pemimpin pembangkang untuk menjadi ceo. itulah sebenarnya yang mahu ditulis oleh tulangbesi. walaupun tulangbesi hebat tapi pas masih memandang lekeh kepadanya. pemimpin pas memang memandang lekeh kepada tulangbesi tanpa juga tan payah pandang pun, orang dah tahu tulangbesi hanya menjual auta sahaja. tiada satu syarikat dimalaysia yang sanggup menggupah tulangbesi kerana ia hanya pandai menjual auta bukan menjual kemahiran.

khalid alwalid memang tak lapaq jawatan tetapi tulangbesi memang lapaq jawatan. sampai kehari ini tulangbesi masih melemparkan fitnah kerana dendam beliau yang tak ada kesudahannya. duit derma tabung guaman dah lama habis digunakan tanpa digunakan untuk membayar peguam. tak akan tak ada peguam umno yang sanggup untuk mewakili tulangbesi dalam menyaman pas, kenyataan bodoh wal bangang tulangbesi sampai ke hari ini. tulangbesi terus menipu pembacanya dengan terus mengutip derma untuk mengisi poketnya yang semakin kering. dan tak mustahil tulangbesi akan mengutip lagi derma untuk membolehkan beliau balik bersama dengan tok guru nik aziz dalam perjumpaan dengan blogger. dan blog oneG tak akan lupa untuk memasang banner bagi membolehkan blogger tersohor fitnah balik dari lombok. bila hang nak jawab cabaran terbuka tu tulangbesi. apakah sumber dalaman hang dah lari dari harakah daily? atau sedang mengutip maklumat dari dalam tong sampah tepi pejabat pas subang atau tengah menyorok dibalik belakang bini.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP