welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Saturday, December 18, 2010

tulangbesi belum menyahut cabaran

nampaknya tulangbesi sudah menjadi pondan dan pengecut semenjak balik dari menunaikan haji dimekah. cabaran terbuka dari azharudin mat said tidak dijawab oleh blogger tulangbesi yang berpengkalan dilombok. berita sahih yang selalu dipertikaikan oleh orang ramai sudah sampai kepenghujungnya. tulangbesi sudah melemparkan fitnah kepada pemimpin pas sekaligus menafikan berita yang dia tulis selama ini. cabaran terbuka telah dibuat dalam laman tranungkite yang selalu tulangbesi katakan tempat bersembunyi blogger pengecut. nampaknya tulangbesi telah mendapat maklumat yang salah dan berita berita yang diterima bila dikata tidak benar akan menjadi berita fitnah tidak diakui oleh tulangbesi.



tuduhan demi tuduhan yang selalu dilemparkan oleh tulangbesi sudah sampai kepenghujungnya. selama ini tulangbesi mendabik dada konon berita yang dapat adalah benar walaupun dinafikan beribu kali oleh pemimpin pas. kejahatan tulangbesi sudah sampai kepenghujungnya. tulangbesi hanya mereka reka cerita dari lombok atau hanya mendapat berita tipu dari spy bangang yang bersarang dalam pas sekarang. sampai ke hari ini tulangbesi yang dikatakan berani dan telah berdoa didepan kaabah tak mampu menjawab walaupun satu ayat. berita berita fitnah yang menjadi hidangan laman web tulangbesi sudah mencapai titik noktah. akhirnya tuan yang dia fitnah akhirnya mencabar tulangbesi. akhirnya tulangbesi senyap dan sunyi bagai pondan tua dikejar polis dan terpaksa bersembunyi di bawah longkang.



penyampai penyampai berita fitnah kepada tulangbesi juga nampaknya mendiamkan diri dan membiarkan tulangbesi seorang yang terpaksa menelan kebodohan dan kebangangan dirinya. walaupun duduk berjauhan dari malaysia tulangbesi belum mahu mengalah dan mahu juga melaporkan berita fitnahnya. tulangbesi akan mengutip berita fitnah dari laman yang diragui kesahihan beritanya dan diangkat sebagai berita benar dan fitnah kepada kepimpinan pas di selangor. kejahatan tulangbesi dalam melemparkan fitnah sudah sampai keperingkat terakhir dan tulangbesi akhirnya terkedu kerana ada yang sudah tampil menafikan berita fitnah situlangbesi kepada pemimpin pas. apa yang dibuat oleh tulangbesi kepada pemimpin pas adalah kerana dendam kerana angkara gagal menjawab jawatan ceo dalam negeri yang diperintah oleh pembangkang. tiada beza antara zulkulim dan tulangbesi. kedua duanya bersifat durjana dalam melemparkan fitnah kepada pemimpin pas.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP