welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Thursday, September 2, 2010

bertambah bangang zulkiflee bakar

penulis upahan utusan malaysia zulkiflee bakar menulis lagi tentang hukum hudud pas, betapa susah payah mak ayah menghantar zulkiflee untuk menjadi penulis yang baik tapi otak dia dah diselaputi oleh fahaman jahilliyiah yang sukar dikikis. mak ayah zulkiflee berharap zulkiflee menjadi seorang penulis yang banyak membuat jasa dalam menulis tapi akhirnya ia menjadi penulis yang banyak memberi bala kepada umat islam. kecelaruan minda sesatnya bertambah teruk diakhir ramadhan ini. serangan tulisan beliau kepada pas diteruskan dan bertambah hebat dipenghujung ramadhan. sebagai andaiannya kita masih bersangka baik yang zulkiflee masih bersolat atau masih mengerjakan puasa dalam keadaan jahil. fahamannya tentang ugama islam terlalu cetek berbanding budak budak pasti yang baru mengenal erti islam.



siri tulisannya yang menyerang pas boleh sudah dikoleksikan dengan segera. mungkin ada pihak dari umno boleh memberikan bantuan dan memberikan beliau duit upahan untuk dia meneruskan siri penulisan sesatnya. hukum hudud pas yang ditulis adalah mimpi ngeri dia sebagai penulis upahan. sebagai orang islam dan sebagai penganut agama islam sepatutnya zulkiflee bakar tak sepatutnya tak mencari nafkah haram untuk dibagi makan untuk anak dan keluarga. apa yang sepatutnya menjadi halal akhirnya menjadi haram kerana ia menulis dari sudut menentang hukum allah itu sendiri. perjuangan pas untuk menegakan hukum hudud telah bermula 50 tahun dahulu dan tak pernah padam sampai sekarang. oleh kerana zulkiflee masih lagi islam dan kita beranggapan dia masih seorang islam dia tak sepatutnya menulis perkara bodoh dan bangang ini. menentang pertubuhan yang ingin menegakan hukum hudud tak sepatuntnya berlaku.



rujukan tulisan zul kulum dijadikan asas dalam menulis untuk menghentam pas dan ahli ahlinya. pas menjadi pas turut kepada pkr dan dap tak akan timbul jika pas memperolehi kerusi yang terbanyak dalam pakatan rakyat. walaupun pandangan dari orang yang bebal seperti zul kulum dijadikan rujukan tak semestinya perkara yang zul kulum tak tahu menjadi tulisan zulkiflee hebat. pas tak perlu menghebohkan lagi perjuangannya untuk menegakan hukum allah dibumi malaysia kerana semua sudah tahu dan maklum itulah punca penubuhan pas dimalaysia diwaktu zulkiflee bakar belum terjadi dan wujud seperti sekarang. zulkiflee bakar seorang yang mahir menulis sepatutnya menggunakan ilmu penulisannya untuk menyebarkan kepada umum betapa elok dan sempurnanya hukum allah ini tapi zulkiflee bakar mengambil keputusan menyebelahi orang yang menentang hukum allah diwujudkan dimalaysia. apakah zulkiflee bakar merasakan tak perlu hukum allah tak perlu di adakan di malaysia? atau zulkiflee masih bersenang lenang dengan hukum selain dari hukum allah. allah berfirman jika kamu tak menyukai hukum aku keluar kamu dari bumi ini, jadi sepatutnya zulkiflee dan zul kulum dah mencari bumi lain kerana mereka sudah sah dan secara nyata menyerang hukum allah.


walaupun dua dua zul ini suka sangat kepada umno sampaikan apa yang umno buat tak lebih tak kurang menjadi terlampau sempurna dimata mereka berdua. segala ibu maksiat dalam umno dah jelas terpampan di depan mata mereka tapi mereka berdua menjadi syaitan bisu yang memualkan. kedua zul terlampau gembira dengan laba yang mereka perolehi setelah menyokong umno, zul kulum terus kulum semua yang umno buat itu baik dan sempurna. zul kulum dan menjadi lidah dajjal baru dalam umno. apa yang umno buat dibela sepenuhnya walaupun mulutnya menyebut islam is first, yang sebenarnya wang is first. kedurjanaan kedua zul ini semakin menjadi jadi setelah ramadhan akan pulang tak lama lagi. fitnah keduanya kepada pas tak pernah surut dan akan bertambah teruk selepas berakhirnya ramadan ini. umno menipu tak apa bagi mereka sebab umno dah diwujudkan adalah dalam keadaan menipu. dan yang menjadi lidah mereka sekarang adalah zulkiflee bakar dan zul kulum.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP