welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Saturday, August 7, 2010

chua soi lek pecah rahsia umno

presiden mca yang berlakon dalam clip video curi hari ini mendendangkan lagu yang sama seperti lagu woii ai ne. ia didendangkan sepanjang zaman. umno gagal mentarbiyahkan presiden lucah mca dari memberikan kritikan kepada umno. mca kritik pas tak jadi soal sangat kerana biasalah musuh, kalau tak kritik musuh itu bukan musuh namanya, itu kawan baik. kalau kawan baik pun kena kutuk di presiden lucah mca maka umno perlu rasa malu dengan kutukan ini. mca yang berketuakan presidan lucah mampu mengutuk dan menyindir umno. mana lagi umno nak letak muka baik sama sama bogel dengan presiden mca. umno dah gagal mendidik mca agar menjadi lebih bermoral daripada terus berketuakan pelakon lucah. walaupun pelakon lucah ini dah ditewaskan tapi oleh kerana kehangatan video lucahnya maka dia mampu kembali mengegar bersama viagra.

umno sendiri menafikan bahawa dia menggunakan agama tapi mca mengesahkan bahawa umno menggunakan agama islam sebagaimana pas menggunakan agama. chua soi lek kata umno dah ikut gerakan pas menggunakan agama untuk menarik golongan melayu yang berugama islam menyokong partinya. jadi umno dan pas adalah sama pada pandangan presiden lucah mca. aiyaa latok presiden lucah, wa tatak setuju sama lu punya kenyataan. umno menggunakan agama islam kerana ia mahu berkuasa dan boleh lama lagi melapah duit rakyat bersama sama dengan lu. pas gunakan agama islam untuk tarbiyah umatnya dan memerintah secara islam yang ditakutkan oleh kepada orang bukan islam. aiyaa latok presiden lu banyak mabuk ka bila berucap. baik lu belakon viceo lucah lagi baik laa dari lu duk mengaruk tak tentu pasal.

presiden lucah mca berkata dimalaysia mereka bernasib baik kerana barisan nasional mengamalkan dasar sederhana dan pragmatik dalam pemerintahan dimalaysia. jadi selama ini umno hanyalah menjadi barua dan balaci kepada mca sajalah. tak mahu kepada islam kerana takutkan mca. mca jerkah aje umno menikus. chua soi lek dengan bangga mendedahkan kepada umum bahawa umno dibawah telunjuk mereka sahaja. umno tak mampu berbuat apa apa tanpa mca membantu. tanpa mca negara tak akan maju. oleh kerana terlampau maju dengan mca presidennya sendiri berlakon lucah dan berbogel dengan perempuan simpanan. inilah yang dimahukan oleh mca. jadikan malaysia hub filem lucah dimulakan dengan video lakonan presidennya dahulu memasuki pasaran malaysia. inilah contoh dasar sederhana yang dimahukan oleh chua soi lek dan umno dengan bangganya menuruti jejak langkah mca yang sedia lucah kepada rakyat malaysia.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP