welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Friday, July 23, 2010

siri bercakap dengan adukatarakguna

aku sebenarnya nak bercakap sangat dengan makhluk aneh ini, sebab ini satu satunya makhluk yang ada dimuka bumi allah ni yang boleh berinteraksi dengan baik dengan qorin ke atau kering aku sendiri tak pasti, aku naik heran gak dengan makhluk pelik ni, banyak sangat hujah dangkal yang disebut sewaktu berbicara dengan makhluk dunia lain, oleh kerana species ini jarang ditemui kecuali di nogori sombilan dan juga diambil menjadi menantu dan nyaris nak menjadi hantu kerana tersalah sakat, mahkluk ini berasa sangat hebat sampaikan semua bangsa didunia terutama bangsa melayu dianggap bangsa lembab. jarang benar bangsa didunia yang mengakui dirinya hebat walaupun hanya lepasan air poli. ada satu je bangsa dialam maya ini yang wujud dan dan wujud dialam lain, satunya bangsa yahudi dan satu lagi syaitan yang tak mahu sujud kepada adam. itu je dua bangsa yang hebat selain dari makhluk yang bernama adukatarakguna.

macamana hang ni duka@kaduk boleh tertinggal fakta, perbincangan mendirikan kerajaan campuran bukan saja di selangor dan perak, lu ni dah mabuk asap kot atau mabuk dakwat print tshirt yang tak hantar ke tangan pembeli. duit dah hantam baju tak siap siap. perbincangan bukan hanya di selangor dan perak aje, penang pun berlaku sekali. itu pun lu tak tahu ke. bodoh le hang ini. oleh kerana otak lu lembab sangat gua brush sket bagi nampak cerdik walaupun memang baghal. dan diselangor siapa yang terbabit awal dalam perjumpaan itu, bukannya tok guru presiden. lu cari le sendiri lu kan biol. tiada perbincangan awal yang berlaku diterengganu sepertimana yang diwar warkan oleh penulis blog. jangan tersalah cedok bagai kaduk. nanti tercedok cili dan cuka belanda.

nuar berahim tak perlu keluar dari pematang pauh walaupun dilonggokkan kem askar sebabnya nuar berahim adalah pemimpin sejati dan bijak dalam strategi. bukan sebab kem askar pemimpin seperti nuar berahim boleh kalah, dimana fakta lu ambik ada kem askar pemimpin seperti nuar berahim akan kalah. setuju atau tidak, tak setuju bodoh le hang ni, kalau ada kem pun tak akan sampai angka ratusan ribu askar disitu akan mengundi, setiap jumlah pengundi 80 ribu ke atas akan dipindah menjadi satu parlimen baru, jadi tak ada fakta yang mengatakan nuar berahim akan kalah jika bertanding disitu, kalau nuar berahim hebat tentu dia pun boleh bertanding di kawasan kulim baru, kenapa duk kat permatang pauh jugak. lu jawab le sendiri wahai kaduk@duka.

turki dah lama berada dalam keadaan sekular, apakah malaysia ini berada dalam keadaan pemerintahan islam. atau kaduk begitu bermimpi malaysia dah jadi negara islam, cik det dah umumkan malaysia negara islam dan kaduk terpengaruh dengan dakyah dakyah jahat cik det. cuba kaduk islamkan seorang cina kalau keadaannya tidak menjadi sukar dimalaysia. beratus ribu umat islam dimurtadkan kenapa kaduk tak merasakan itu satu tanggungjawab sebagai manusia hebat dimalaysia. apakah murtadnya umat islam sebab malaysia tak terlalu lama menjadi sekular. bangang betolah idea hang ini. contoh turki tak boleh pakai sangat sebab khalifah terakhir masih lagi turki, disesat bagaimana pun ia bukan mudah dilupuskan sebagaimana rakyat malaysia yang tak pernah berperang kerana islam. dan oleh kerana islam baka seperti mana baka islam yang menurut baka lahirlah kaduk@adukatarakguna.

berhentilah menulis jika tak ada fakta dan auta je yang boleh diketengahkan. serahkan kepada baka yang lebih baik bukannya menulis seperti budak budak tadika kemas yang tak dikunci otaknya. bodoh melantun lantun. berhentilah menulis kerana lu bukan seorang yang pakar dalam semua segi. kalau tok guru haji hadi bukanlah calon terbaik waktu ini mengikut kepala hotak hang tu, maka hang juga bukan orang yang terbaik untuk memberikan penjelasan dan lu sepatutnya berundur selepas kegagalan lu menjual baju tshirt dan duit orang lu dah balun, jadi baik berhenti menulis dan tumpukan kepada block yang tak siap siap dan manusia seperti lu pun mudah ditipu. macamana nak jadi pemikir agung, berikanlah kepada yang berhak. pulangkan balik duit duit yang sudah dibalun agar nampak lebih mulia kerana sanggup memulangkan bukan yang menjadi hak. hanya pandai bercakap tapi praktikalnya hampeh. memalukan orang nogori punya. benda kecik pun gagal.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP