welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Friday, July 23, 2010

parti sampah - penaja berahim ali

cadangan berahim ali meminta pas dan umno dibubarkan adalah satu kenyataan lawak yang boleh mengurangkan beban akibat kenaikan harga barang yang dilakukan oleh regim najib. setelah 64 tahun umno ditubuhkan dan setelah 50 tahun pas ditubuhkan apakah sesenang petik jari nak dibubarkan. kau ni gila isim ke panas demam atau kenaikan darah tinggi akibat kegagalan buah pinggang berfungsi dengan baik. mungkin sifat berahim yang suka meracau racau akibat kedua dua belah pihak tak layan langsung ada ke tidak berahim ali. umno pun bukan suka sangat dengan berahim ali cuma kadangkala boleh dijadikan pencacai bagi melakukan kerja kerja kotor umno kepada pas melalui perkosa. nazri sendiri tak suka pada berahim apatah lagi pemimpin lain. tok guru nik aziz dah anggap berahim ali sampah yang perlu dibuang, jadi dimana lagi maruah berahim ali, zero kosong.

bubar atau tidak pas dengan umno tidak akan dapat menyatukan melayu. berahim kau kena faham dulu pas dan umno, kau ingat ahli pas dan umno sebangang hang ke. umno tak akan dibubarkan kerana itulah lubuk harta dan ahli pas tak akan bubarkan pas kerana disitulah adanya pejuang untuk mempertahankan islam. jadi pas dan umno tiada langsung titik penyatuan dan yang ada dikala ini pas dan umno dilihat hanya dua garisan selari dan amat sukar untuk bertembung. kalau berahim nak tubuh parti baru nak menyatukan melayu dipersilakan. ramai melayu baghal yang akan menyertai berahim ali, zul kulim, harusani, zahrain pasir, dan mungkin juga beberapa melayu yang sudah layu. ezam melayu tulen pun tak hingin nak layan kau. ezam itukan melayu tapi tak berminat juga dengan parti berahim melayu.

tubuhkanlah parti baru berahim, kalau sempat boleh jadi komponen bn yang baru dan boleh bertanding lagi di pasir mas, kalau diterima lah, kalau tak diterima boleh jadi terus jadi sampah. berahim ali akan dikenang sebagai mp sampah pertama didunia. tiada parti langsung yang berminat dengan kehebatan berahim ali. malang menjadi manusia yang bernama berahim ali. idea idea berahim ali semakin lawak dan tak mustahil akan menjadi peserta raja lawak musim baru yang akan datang setelah jawatan mp diatas belas ehsan pas di tarik balik. berahim perlu buktikan idea lawaknya menjadi kenyataan tubuh dulu lepas itu bolehlah berura ura mengajak orang melayu yang mana berminat menyertai parti kaduk tu. kalau tak ada nama sangat pada parti baru boleh diberi nama parti sampah. tak ke hebat dalam mengumpul sampah sampah bebas yang akan hilang kelayakan tak lama lagi.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP