welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Tuesday, June 22, 2010

greenboc nak jadi ketua muslimat muda

setelah tamat muktamar pas, greenboc baru terkejut dari mimpi mimpi yang panjang setelah berselera dengan srikandi pkr. dah lama dah greenboc berselera dengan pucuk muda. nampaknya seleranya tak pernah padam lagi. usia dah menghampiri lubang kubur pun masih begitu lagi. dah dah le. kalau nak ulas cari le isu lain. kalau nak hantam pas pun cari le isu isu lain. dulu tok guru nik aziz kena silambam dengan kicker greenboc diam je macam kaldai kebasahan. diam tanda setuju dengan kicker kan greenboc. sampai sedikit ayat tak mengulas tentang kedurjanaan kicker yang sangat hebat menghentam tok guru nik aziz. yakin dan percaya sepertimana kicker yang tok guru akan diseret oleh sprm. sampai hari ini telah kicker jadi fitnah semata mata. betapa jahatnya manusia bernama kicker. dah habis 4 juta baru bising. lepas habis duit kena belasah baru nak sibuk bagitahu dunia.



kata greenboc ni pensyarah kat ipt tapi bodohnya melantun lantun, ada ke siswi boleh isi borang pas, bodoh punya greenboc, kalau muslimat muda ditubuhkan greenboc boleh jadi pengerusi penaja. umno dengan puteri menjadi bahan santapan nafsu rangkus pemimpin umno saja bukan menjadi pemangkin kepada kemajuan parti. itupun tak nampaknya ke. bodoh punya greenboc. kalau selama ini greenboc percaya yang dia boleh meramalkan apa yang akan terjadi dimasa akan datang, greenboc amat tersilap kerana muslimat muda tak perlu pun ditubuhkan, muslimat dah ada isi je borang, tak perlu pun tubuh muslimat muda, kecuali penyokong isu ini ada agenda seperti dulu. tgna hanya melontarkan idea dan telah dibahaskan. tok guru sendiri tak marah tapi greenboc yang sibuk mencari agenda utk diri sendiri.


ubah ubahle perangai tu, kubur dah memanggil pun, masih nak meneruskan agenda agenda lama ke? kalau tak cerdik bolehlah diajar tapi ni terlebih cerdik, kalau cadangan tak dipakai waktu ini bukan bererti tak bagus. berhentilah jadi kayuapi fitnah kepada pas, walaupun mulut sebut subahanallah pun hati penuh busuk dan dendam dan khianat nak buat apa. hanya duduk depan keyboard tulis apa saja yang terlintas, menyambar aje isu yang boleh memusnahkan pas baik diam. hentikan sandiwara bodoh lagi baik dari terus menabur fitnah yang tidak pernah kunjung padam. panaskan lagi neraka yang sebenarnya sudah panas.ada ke muslimat takut bersaing dengan muslimat muda, dalam pas demokrasi subur bukan hanya sekadar menulis dan kutip derma demi kepentingan peribadi.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP