welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Saturday, May 1, 2010

malaysia hilang sumber pendapatan

cik det menuduh mantan pm paklah menyerah 2 blog L dan M kepada brunei. perjanjian ini telah dibuat oleh pak lah sebelum disepak keluar dari kabinet. cik det mengatakan malaysia kehilangan hampir 320 billion kerana penyerahan Blog L dan M. dalam tidur dan bermimpi pak lah boleh menyerahkan kedaulatan malaysia kepada negara lain. hebatnya pak lah. dalam tidur pun boleh sign perjanjian serahkan tuntutan malaysia. cik det sendiri tak buat perkara yang boleh merugikan malaysia dan paklah dengan senang hati menyerahkan 2 blog iaitu L=lah dan M= mahathir, kalau serah L=lah saja cik det tak marah kot, tapi pak lah serah kedua dua sekali.



perundingan berlaku antara kerajaan malaysia yang diketuai oleh pak lah dan sultan brunei, malaysia dapat limbang. dan sebagai menghargai perjanjian bangang itu, paklah menyerahkan 2 blog yang kaya dengan minyak kepada brunei. inilah orang yang hendak dijatuhkan oleh kickdepollar dengan menggunakan duit sebanyak rm4 juta. tak perlu rm4 juta pun paklah dah disepak oleh orang umno sendiri. dengan menyerahkan dua blog ini malaysia akan kehilangan sumber pendapatan dan yang paling utama blog L dan M ni bukan lagi sebahagian dari kedaulatan malaysia.



pak lah menjawab tuduhan cik det mengatakan perjanjian bangang ini telah dipersetujui oleh kabinet waktu itu, dan yang paling perlu rakyat malaysia ketahu adalah pm malaysia sekarang berada dalam kabinet pak lah waktu itu, najid juga bersubahat dengan pak lah untuk menandatangani perjanjian bangang itu. pm sekarang juga bersama sama dengan pak lah dengan menyerah 2 blog yang kaya kepada brunei. tapi kenapa cik det tak menyebut nama najid pun bersama sama dalam menyerahkan kedaulatan negara kepada brunei. dapat limbang 2 blog yang kaya tergadai terus. ini kecerdikan pm pm malaysia dalam menerajui malaysia, semua digadai dan dijual terus kepada negara lain.


dimanakah katak seperti berahim ali, nampaknya berahim lebih berminat menyerang tok guru nik aziz yang mengutip dia dari longkang. kehilangan 320billion adalah lebih besar dari rm 4juta. dan yang paling bangangnya malaysia kehilangan 2 blog yang sepatutnya menjadi sebahagian daripada malaysia. hilang lagi 2 blog selepas kalah dengan singapura dalam tuntutan bertindih. selepas ini malaysia akan hilang pun wilayah kepada siam pula, untuk dapatkan beras siam murah malaysia akan menjual daerah yang bersempadan dengan siam. berahim perlu cepat cepat dapatkan sijil keahlian umno kerana pru dah semakin hampir. kalau tidak berahim ali akan kembali ke longkang kerana disitu tempat kejadiannya dan menjadi pemerintah koloni longkang.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP