welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Saturday, May 1, 2010

gaya baru sengkeh menyekeh

nampaknya tulangbesi yang berada dilombok terus sengkeh manja kickdepollar, walaupun nampak ada fakta fakta yang boleh diambil kira connection 2 blogger ini amat erat, dan tak mustahil mereka ini pernah bersatu dan masih rapat sampai hari ini. dan makin berkasih sayang antara satu sama lain. tapi nampaknya kickdepollar dah membaham semuanya hasil habuan yang patut dikongsi bersama antara blogger yang sudah menjalankan kerja kerja jahat mereka. nampaknya habuan yang patut diagihkan mengikut bahagian bahagian tertentu telah tak sampai ketangan mereka. seperti duit pilihanrayalah, janji rm100 tapi tak dapat dapat walaupun dah abih pilihanraya.

selepas membaham 4 juta hasil sponsor atau tajaan untuk menjatuhkan mantan pm paklah, barulah kickdepollar mengwar war wang rm4 juta diterima oleh beliau. walaupun beliau kata dia tak makan seorang tapi siapakah yang dibelakang kickdepollar yang sanggup membayar hasil kerja kerja bangang kickdepollar. yang aku tengok tak ada satu pun perang saraf yang dilancarkan oleh kickdepollar yang ada hanyalah laman web wordpress yang free saja digunakan. web blog free ini kah yang bernilai rm4 juta yang mana menulis tentang kelemahan pak lah. tapi setakat pakai web blog free untunglah orang berniaga stail macam ni, semua free tapi dibayar. hebat kickdepollar boleh menjatukan paklah pakai wordpress yang free.

kalau kickdepollar boleh dibayar untuk menjatuhkan kerajaan mantan pak lah mesti kickdepollar pun sanggup dibayar oleh umno untuk menjatuhkan kerajaan tok guru nik aziz, pakai wordpress yang free pun boleh menjatuhkan kerajaan tok guru nik aziz. hebatnya blogger dapat bayaran 4 juta tapi dah habiskan dalam masa 3 tahun aje, makan sorang pulak tu. oleh kerana kickdepollar makan sorang maka akan ada nanti ada serangan dari blogger blogger yang terasa dirinya ditipu hidup hidup oleh kickdepollar.

setelah berjaya menjatuhkan kerajaan anak beranak pimpinan pak lah dan menantunya, kickdepollar merasakan dia amat hebat, oleh kerana menggunakan power wordpress amat berkuasa dalam menjatuhkan kerajaan paklah maka dia meneruskan agenda jahatnya untuk menjatuhkan kerajaan tok guru nik aziz masih menggunakan modus operandi yang sama, pakai wordpress yang free, dan kali ini tv3 suku pula yang akan membela kickdepollar, membuat bayaran gaji 15 ribu sebulan 3 kali ganda dari gaji yang diterima sewaktu bekerja di PMBK.

sewaktu bekerja dengan PMBK dan menerima gaji rm4 ribu sebulan dan dalam masa yang sama dia menerima sponsor dari musuh pas. pas kelantan sendiri tak menyendari kewujudan GMC tapi kick menyatakan dia menerima dari pas. dalam masa 3 tahun dia menerima gaji dari PMBK dia masih menjalankan kerja kerja jahat dalam masa yang sama mengumpul fakta fakta songsang untuk menyerang tok guru nik aziz. kickdepollar tanpa sedar dia beritahu seluruh dunia bahawa dia adalah musang dalam pas kelantan selama ini. menerima gaji dari kedua belah pihak, dia juga mengesahkan dialah talam bermuka muka selama ini. dan tak mustahil sekarang pun dia menerima wang dari kedua dua belah pihak.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP