welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Sunday, May 2, 2010

berahim ali ketua parti longkang

berahim ali ahli politik yang paling bangang dalam abad yang baru ini, dengan gelagat yang hampir menyerupai badut lawak berahim ali akan menyondol, menanduk siapa saja yang dirasakan dapat dia buat kelakar untuk menarik minat pm ketawa, tapi sampai hari ini lawak lawak berahim ali makin tawar dan menjadi lawak bodoh dan bangang. hanya mantan cik det aje yang masih lagi ketawa dengan lawak lawak berahim ali, dulu dalam ketawa cik det yang masih memegang ketua negara menendang berahim ali ke longkang. hiduplah berahim ali dalam habitatnya sendiri. sekali sekali naik duk kat serambi pas, tok guru nik aziz kasihan melihat berahim ali yang suka sangat duk dalam longkang, dinaikkan taraf berahim ali dan dimandikan dan dilulur dengan air 7 kuala tapi belum mampu memulihkan habit berahim ali.

berahim ali tetap suka kepada barangan kotor seperti lalat, langau dan suka berkubang dalam longkang, oleh kerana tok guru tak bagi berahim main dalam longkang, berahim tetap suka berkubang dalam longkang akhirnya dia terjun kembali ke habitat asalnya dan akhirnya dia menyalak seperti anjing dari dalam longkang. salakan makin nyaring dari hari ke hari, sampaikan susah orang ramai nak membezakan katak dengan anjing, nak kata katak pandai menyalak, nak kata anjing duk melompat lompat, apa lah malangnya jadi manusia yang bernama berahim ali.

berahim ali mengambil kesempatan melanyak tok guru nik aziz dalam kes larangan sultan selangor, berahim ali mewakili rakyat kelantan memohon maaf kepada sultan selangor, gila ke apa berahim ali, rakyat kelantan mana suka duk dalam longkang sepertinya, macamana berahim ali yang suka berkubang dalam longkang masih mewakili rakyat kelantan, rakyat kelantan tak suka berkubang dalam longkang seperti berahim ali. berahim ali tak layak mewakili rakyat kelantan kecuali dia mewakili umno atau perkasa itu aje yang dia layak mewakilinya. yang lain berahim ali tak layak.

berahim ali bukan kerajaan di kelantan dan dia hanya mewakili penduduk longkang jadi dia sepatutnya mewakili koloni longkang aje, penghuni longkang sepertinya adalah seperti badrul, zahrain, ezam, zul kulim, dr halili dan juga sua agung parti longkang yang menuntut gaji 9 ribu sebulan. inilah penghuni koloni longkang yang sama habitat dengan berahim ali. berkubang ditempat yang kotor makan serangga yang kotor seperti lalat dan langau. ezam dah dapat lalat yang segar bugar, yang lain dapat tiket melancong ke amerika. balik jadi lalat dan langau berdesing ditelinga orang.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP