welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Sunday, May 2, 2010

harakahdaily melaporkan berita sampah

harakahdaily yang disanjung oleh herman shamsuddin dan mengutuk tranungkite online. harakahdaily dah menjadi tempat penyiaran berita berita yang tidak memberikan apa apa keuntungan kepada parti islam semalaysia (pas). dalam kolumm terkini disiarkan tulisan blogger al-bakistani (ulamak kepala Lutut), apakah kepentingan tulisan ini kepada pas, tiada kepentingan yang berkait langsung kepada pas, yang aku nampak masih terus menerus mempertikaikan genetik melayu.

ulasan dari bakistani merupakan sinambungan dari ulasan adukatarakguna mempertikaikan genetik melayu, ulasan ulasan ini berdasarkan kata kata haji mohd sabu, dan aku yakin mat sabu tak bermaksud sepertimana ulasan daripada penarikbeca. oleh kerana penarikbeca, albakistani dan fakap adalah satu kumpulan taskforce13 maka pandangan dan ulasan ini dipanjangkan dengan seberapa banyak yang boleh menimbulkan persepsi negatif kepada genetik melayu yang selalu dipertikaikan oleh bakistani kerana dia genetik yang paling cerdik dan genetik yang hampir pupus ini terus mempertikaikan genetik melayu.

inilah berita berita yang mahu di lihat oleh herman shamsudin, tidak menjadi pelacur kepada umno tetapi menjadi gigolo kepada barisan nasional. berita ini ditulis dan diulas dengan menarik dan sekaligus menarik pesuruhjaya selangor hassan ali ke lembah untuk dipancung. analisa yang dibuat adalah pas yang bertanding dikawasan kampung yang dikatakan genetik melayu yang tidak mahu berubah. ini boleh dibaca jika hassan ali terus diberikan jawatan tersebut pas akan terus kehilangan kerusi dalam pru yang akan datang melihat kepada analisa hulu selangor, hebatkan analisa dari bakistani. inilah maksud bakistani. taskforce13 telah berjaya menimbulkan persepsi yang buruk kepada pemimpin pas selangor.

oleh kerana ketua naqid usrah barbican bertanding di shah alam, kawasan elit melayu yang mudah berubah dan jangan lupa mudah jugak rebah kerana asakan material dari barisan nasional. ini dikira kawasan selamat bagi ketua barbican kerana disini melayu mudah berubah tidak jumud seperti kawasan melayu kampung. walaupun tulisan ini berdasarkan kata kata mat sabu, tapi mat sabu melihat keadaan sekeliling dan tidak mungkin mat sabu mempertikaikan genetik melayu oleh puak puak barbican ini. mat sabu menang di nilam puri dulu pun atas genetik melayu, melayu yang mengundi mat sabu dan mat sabu menyendari hakikat tersebut. dan mat sabu tak pernah menyerang genetik melayu tapi menyerang genetik umno. itulah yang diserang oleh mat sabu sepanjang perjuangannya. jangan ambil kata kata mat sabu untuk kepentingan kumpulan yang jahat ini.

oleh kerana satu usrah barbican, maka tulisan bakistani akan dimuatkan dengan mudah ke dalam harakah daily. tak ke hebat geng usrah barbican ini boleh menggunakan harakahdaily untuk kepentingan kumpulan yang tidak memberikan apa apa keuntungan kepada pas. apa yang ditakutkan harakahdaily menjadi platform untuk menyerang kepimpinan pas. dan sikap tanggungjawab pengurusan harakahdaily sudah tiada lagi, pengeluaran berita tentang GMC telah ditarik balik dengan mudah semudah petik jari maka hilanglah berita tersebut. inikah pegangan harakahdaily. tutup ajelah harakah daily itu lagi baik dari terus meneruskan menimbulkan perkara perkara negatif kepada pas. biarlah harakah saja yang hidup.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP