welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Friday, May 7, 2010

clown dari cheras

kalau kenyataan yang keluar dari ketua bahagian cheras mesti boleh gelak berguling guling, kalau hati rasa sedih ke kecewa ke boleh baca kenyataan dari ketua bahagian cheras, ali habshee, lawak yang dibuat oleh bahagian cheras mesti bab tarik gelaran datuk yang dikurniakan oleh sultan. itu saja yang pandai oleh ali habshee. oleh sebab derhaka kepada sultan mengikut perkiraan ali habshee mesti ali habshee keluar kenyataan supaya tarik gelaran datuk. semuanya mesti kena tarik gelaran datuk.

ali habshee ketua bahagian umno cheras akan mengeluarkan kenyataan bangang setiap kali berhadapan dengan apa yang dipanggil menderhaka kepada sultan. dulu masa kes nizar dengan zambry pun ali habshee mesti buat kenyataan akhbar dengan menyarankan tarik balik gelaran datuk yang diperolehi dari sultan perak. oleh kerana nizar sembah derhaka maka umno cheras yang diketuai oleh ali habshee akan mengeluarkan kenyataan sebegitu. tak ada ke idea yang lebih baik dari ketua bahagian umno cheras, ketua siapa yang pilih begitu bangang kalau keluarkan kenyataan.

sesiapa saja yang dikira menderhaka kepada sultan ali habshee dengan bangganya akan menyarankan datuk yang dianugerahkan agar ditarik balik, bagi aje kat ali habshee apabila gelaran itu ditarik balik. kalau nak publisiti sangat carilah idea lain, kalau tak tahu sangat, belajar dengan aduka, dia boleh ajar apa buat kenyataan cerdik. ali habshee perlu belajar lagi untuk menjadi ahli politik atau berhenti saja dari menjadi ketua umno bahagian cheras, memalukan diri sendiri dan umno cheras aje dapat ketua bangang macam dia ni. tak ada pendapat yang bernas kecuali tarik gelaran. itu aje dalam otak ali habshee.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP