welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Saturday, May 8, 2010

berita dari sibu

nampaknya penamaan calon prk sibu sudah dijayakan, selama seminggu prk sibu akan berlangsung, pas sudah menghantar jentera prknya, semoga sibu menjadi milik pakatan rakyat, semoga tiada lagi serangan ke atas pemimpin pas yang sanggup pergi ke sibu bukan atas tanggungan parti tapi dari duit poket sendiri dan juga bukannya duit derma untuk melawan parti pas. prk sibu akan berlangsung dalam keadaan 3 penjuru dan semoga tidak terjadi penarikan diri disaat akhir sebelum hari pembuangan undi seperti yang berlaku dihulu selangor. dengan kekuatan bala tentera yang amat kurang dari yang berkampung di hulu selangor diharap semoga akan berjalan lancar.

tapi ada satu berita yang paling tak menyenangkan tulangbesi bukan aku, hassan ali dan ust abu bakar chik telah sampai ke sibu, tak ada modal lagi untuk tulangbesi mengfitnah hassan ali dan ust abu bakar. cuma dia akan berharap ada kesalahan kecil ataupun seperti biasa le mangkuk ni akan menyebarkan berita fitnah kepada hassan ali dan ust abu bakar. sorry tulangbesi, kedua pemimpin pas ini hadir masa penamaan calon, mungkin ada kot barua tulangbesi kat sana boleh beri beberapa input yang berguna untuk tulangbesi menyerang hassan ali dan ust abu bakar. maklumlah spyfitnah berada disana.

spyfitnah bersama zorro telah sampai kesibu, spyfitnah telah pergi ke sibu dengan perbelanjaan tabung derma yang tulangbesi kumpulkan ke? (KALAU SPYFITNAH TAK JAWAB MESTI BETUL LAH TU) kalau pakai pun bukan salah pun, member sefitnahkan. atau pakai duit dari derma kik yang dah tersembam dimuka pintu macc, bagi sikit kepada spyfitnah untuk membawa balik cerita cerita jahat dari sana. alah ni tanya je kalau tak betul kena lah jawab kalau tak jawab dikira betul lah tu. semoga prk sibu akan dimenangi oleh pakatan rakyat

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP