welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Friday, April 2, 2010

umno akan ofensif di Hulu Selangor

Noh Omar menteri pertanian mengatakan bahawa umno akan lebih menyerang dalam pilihanraya kecik yang akan diadakan pada 17 april sehingga 25 april 2010. umno mempunyai banyak modal untuk menyerang kerajaan pakatan rakyat, (mana ada kerajaan pembangkang) noh omar je gila menyebut kerajaan pembangkang. umno yang pembangkang kena lah mengaku pembangkang. noh omar mengulas sewaktu hadir sama tpm dalam memberi rasuah awal kepada penduduk hulu selangor, hari ni dah dapat 4 buah sekolah. tiba tiba dapat rahmat di hulu selangor. hebat bukan umno, dah mula menyerang.

noh omar berkata pakataan rakyat hanya pandai menfitnah kepada pembangkang umno, yang ada pada pakatan rakyat hanyalah fitnah, noh omar dah menyerang bukan akan menyerang, apakah modal yang nak dibawa menemui rakyat hulu selangor, biasanya umno membawa wang sahaja tak perlu modal lain untuk menemui rakyat hulu selangor. umno dah dianggap santa claus membawa hadiah dan wang dah cukup untuk menemui rakyat. rakyat akan mudah terpesona dengan watak santa yang selalu dibawak oleh umno. membawak berguni hadiah dan janji janji manis semasa pilihanraya kecik. nanti ada lah pembakal tak dapat bayaran walaupun dah berkurun pilihanraya tamat.

kemenangan tipis pkr di hulu selangor akan dapat dihapuskan dengan mudah oleh umno, tak perlu sangat kerja keras, bawak wang yang banyak dan tabur di hulu selangor nercaya undi akan beralih arah dengan mudah. lagipun apasalahnya mengundi umno tak memberi kesan apa apa kepada pakatan rakyat, itulah modal umno bila berkempen. bukan susah nak meneka modal umno pun wahai noh omar. simple but praktikal. noh omar pun boleh "qamat" kalau noh omar nak solat jenazah. noh omar amat alim dalam ugama. ni juga modal kepada umno.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP