welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Monday, April 5, 2010

TGNA di serang oleh blogger celaka

dah dua hari blogger celaka menyerang TGNA. rupanya kicker dah merancang lama untuk menyerang kepimpinan pas kelantan. rahsia rahsia pas berada dalam tangannya, kenapa kicker menyerang tGNA, apakah kerana dia tidak mendapat balak? atau hanya dendam peribadi kerana dipecat dari PMBK. atau memang umno yang menghantar makhluk ini kedalam pas. rahsia kajian pas kelantan telah tersebar ke seluruh dunia. pas kelantan perlu bangkit dengan segera untuk melindungi apa saja rahsia pas bukannya melindungi rahsia ahli pas seperti tulangbesi. buat apa yang penting dahulu, cegah sebelum membarah.

kicker menganggap dia antara orang yang kick cik det sewaktu cikdet menyerahkan takhta kerajaan kepada the sleeping pm. apa kick ingat semua orang boleh dikick ke? walaupun kick mempunyai rahsia pas kelantan tetapi bukan menyeluruh kesemuanya dalam pengetahuan kicker, apa yang perlu dibuat hendaklah dibuat. sekat semua saluran dalaman pas kelantan yang mana ada yang bermuka talam. menyebarkan maklumat dalaman pas kepada orang luar. kerana wala' dan thiqah menjadi candu kepada mereka, mereka akan mendedahkan maklumat kerana mahu menyelamatkan pas. Jika wala' dan thiqah sudah tidak laku lagi dalam masyarakat pas, orang yang bersalah adalah tulangbesi, greenboc, alhusseyn, bakistani, khalid samad dan penyanjung penyanjungnya. Tidak termasuk yang bukan ahli pas. bukan ahli pas ialah pas reform.

kerana khalid samad menganggap wala' dan thiqah menjadi candu kepada jemaah pas, jadi apa yang berlaku hendaklah khalid samad and geng bertanggungjawab. semua rahsia pas perlu didedahkan kerana jika menyembunyikan adalah menyalahi hukum hukum berjemaah. semua perkara kena beritahu ahli, ahli ahli pas yang bersifat telunjuk lurus kelingking berkait. siang malam hadir dalam program pas hanyalah untuk mencari dimana kelemahan pemimpin dan ditulis kedalam blog. semua benda mesti dalam pengetahuannya. kalau tidak tahu tuduh saja dan akhirnya suruh pemimpin bersumpah. senang je kerja, tuduh lepas tu kalau tak betul kena bersumpah, jika bersumpah, dimainkan balik isu isu lain. itulah kerja kerja blogger celaka.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP