welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Sunday, April 4, 2010

pengundi baru di hulu selangor

sebanyak 2561 pengundi baru bertambah dalam buku daftar pemilih dihulu selangor. kenapa pihak pembangkang gusar sangat dengan angka ini. biasalah pengundi pengundi akan bertambah setiap tahun, kenapa kebanyakan blog mempersoalkan peningkatan mendadak data data pemilih di hulu selangor, dulu masa pas terengganu mempersoalkan pertambahan data data pemilih di seluruh negeri terengganu, semua blogger bertempik kononnya pas terengganu hanya mencipta alasan bila kalah di terengganu pada 2008. apakah pengundi yang di eksport ke terengganu dah beralih kembali ke selangor.



penambahan pengundi di hulu selangor tidak perlu digusarkan sangat kerana rakyat bersama sama pakatan rakyat. pengundi pengundi yang bertambah secara drastik di selangor tidak lah pelik sangat. di kelantan peningkatan bertambah masih lagi pas menang. blog blog pakatan rakyat boleh menulis untuk memenangkan pkr di selangor. selagi ada tulangbesi, greenbac, bakistani, topengperak, adukatarakguna, msk, xenan penarikbeca, kickthefella, pakaq, alhusseyn, alibagangg mesti boleh memang punya pkr. mereka ni kan blogger hebat hebat. masa dibukit gantang lagi pemimpin pas yang pro kepada ug telah angkat bendera putih, waktu itu muncullah penulis blog blog yang mampu memenangkan pas di bukit gantang, kalau tak ada mereka ini, bukit gantang dah bertukar kepada bukit cupak dah.



penambahan pengundi bukan drastik sangat, dalam masa dua tahun pertambahan dua ribu lebih biasalah tu, pakatan rakyat ada blogger, ada pas reform yang bila bila masa boleh membuat pkr menang dengan selesa, majoriti akan bertambah punya. dont worried sangat pkr. tulang besi akan pulang dari lombok punya kerana inikan parti maharaja yang diagungkan, pemimpin parti sendiri disepak sebagai sampah. solat hajat boleh dibuat oleh ulamak kepala lutut, doa mustajab, hukum hukum boleh dipinda sesuka hati. pakaq pun dah join malaysiakini, media massa yang menang anugerah, pasti karier pakaq bersinar sinar cemerlang bersama taskforce13.



kalau kalah dihulu selangor bukan kerana penambahan pengundi, jangan sebut pengundi hantu, mana ada pengundi hantu dalam dunia ini, pas terengganu tipu, pas terengganu mana boleh eksport kekalahan dari terengganu ke negeri lain. pemimpin pas terengganu tidak layak mengetuai pas pusat kerana pas terengganu kalah teruk, alasan pas terengganu senang aje, ada pengundi hantu, kelantan pun ada pengundi berlebihan tapi masih menang. pas terengganu cakap bohong, pemimpin pas terengganu tidak disukai oleh pengundi. kenapa bila ada penambahan pengundi di hulu selangor bising bising, tulangbesi tak balik lagi ke bagi laporan palsu kepada pkr. tak perlu bising tentang penambahan pemilih kat hulu selangor, benda normal je, tak mustahil di prk hulu selangor peratus mengundi akan meningkat hampir 80 hingga 90 peratus.


kalau kalah jangan sebut pengundi hantu, itu bohong semata mata, blog blog celaka dah boleh mulai mencari perkataan lain dari pengundi hantu. alasan lain yang tidak boleh diterima termasuklah umno main kotor, umno bagi rasuah, alah matsamankati kan ada dia pencatur strategi hebat di bukit gantang, tapi pas buat tak layan dia kat baganpinang sebab tu pas kalah teruk, kalau nak menang ajak msk, pasti menang milik pas. semua blogger ini hebat, kenapa pas terengganu tidak mahu percayai kehebatan blogger ini, adukatarakguna hebat memaki sultan, tak ke hebat tu, tulangbesi hebat membuat aduan dan fitnah, pakaq hebat dalam menerjah timb.presiden pas, bakistani hebat dengan gelaran ulamak kepala lutut, semuanya hebat hebat belaka dalam taskforce 13, kalau pkr tak menang jugak tak tahu lah nak cakap apalagi. mereka blogger ini pembenci agung umno tapi jangan kemudian jadi penjilat umno seperti ezam mat nor, roslan, zahrain, dan zulkulim, tak cukup jari dijilat sampai kekaki mereka jilat umno, dulu siang malam duk benci umno. makihamun umno.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP