welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Monday, April 5, 2010

Pertahankan Tok Guru Kita dari diserang

Tok guru Nik Aziz telah cuba dimalukan oleh Blogger kick the fella kawan baik tulangbesi memerangkap pengedar maklumat maklumat dalaman parti islam semalaysia. dimana pemburu syahid yang telah mungkin syahid dunia yang sering mempertahankan tok guru nik aziz. biarlah siapa pun mereka, kita kena dan wajib mempertahankan tok guru nik aziz walaupun kita berbeza pendapat dengannya. sayangkan tok guru kerana dia memimpin kita dari kegelapan hingga menjadi orang yang beriman dan bertakwa. kita tak nampak apa yang tok guru nampak kerana kita jahil dalam beragama. mungkin kita nampak dia terkhilaf waktu ini mungkin masa depan tok guru lebih betul dari kita. pandangan orang berugama adalah pandangan bercampur wahyu allah.

kick the fella bijak merancang serangan ini kepada tgna kerana waktu ini adalah waktu terbaik kerana PRK hulu selangor akan berlangsung, biasanya katak katak akan menyalak nyaring dalam musim ini, ezam mat nor akan keluar dari sarang mencari makan. begitu juga kick the fella akan menyalak waktu ini berharap ada rezeki yang mencurah sama ke dalam poket seperti rakyat di hulu selangor. rahmat tuhan dihulu selangor menjadikan kick the fella mengharapkan rahmat yang sama menimpa beliau. dapatkan duit kerana menyerang peribadi tok guru nik aziz. mungkin rahmat bagi kick the fella akan menjadi laknat dikemudian hari, selepas mencium tangan tok guru nik aziz akhirnya menyepak tok guru tanpa belas kasihan.

walaupun siapa yang mengupah kick the fella, atau apa jua tektik strategi yang dibuat oleh kicker pastikan beliau menerima apa jua yang diberi kepada tok guru, bongkarkan segala kerja kerja jahat kick the fella semasa dalam PMBK. jangan berdiam diri wahai saudara saudara ku, bangunlah atas mempertahankan fitnah yang melanda kepada kepimpinan pas. ini serangan bercorak baru selepas timb. presiden pas dan presiden pas di serang dengan teruk sekali. tok guru nik aziz dijadikan punching bag yang baru bagi blogger blogger celaka. jangan biarkan mereka berlindung dibalik jubah tok guru lagi. niat jahat mereka dah di londehkan oleh allah ke alam maya ini. dimana lagi mereka nak berlindung, allah melondehkan mereka sekarang. lagu lagu UG dah lapuk untuk didendangkan. cari le rentak baru untuk didendangkan. tulangbesi dan kickthefella boleh mencipta lagu baru berentak lebih laju.

4 comments:

StingRay April 6, 2010 at 11:34 AM  

Assalamualaikum...

Kenapa bila blogger pas hentam pemimpin umno..tak dipanggil celaka pulak?

kenapa ada geng2 umno masuk PR..tak dipanggil katak pulak?

Kenapa orang buat karikatur TGNA,sampai buat report polis?

Kenapa Zunar lukis karikatur pasal pemimpin Umno sejak 1998 lagi..diorang tak report polis pun.

Aku ikut ceramah PAS,korang ni banyak sangat mengata orang...aibkan orang...sampai masa kot sekarang ni aib korang pulak didedahkan.

Kita semua tak sempurna...sekarang..boleh dikatakanlah sebagai 'payday' kot utk geng2 PAS merasa apa yang diorang buat dulu.

Good luck! =)

Oh ya..kalau seseorang tu tegur PR..tak bermakna dia proksi UMNO ke..apa ke.Jangan jadi kebal sangat sampai tak boleh nak komen.Komen sikit kena cop tali barut umno..

Letih aku tgk.

Assalamualaikum. =)

kk April 6, 2010 at 8:31 PM  

salam stingray
aku tak label hang proxy umno, tapi apa yang hang tulis kepada Lim guan eng? be honest kalau kita mencari kebenaran bukannya mencari sengketa, menggelapkan hati dari menerima kebenaran. bagi aku senang je, dalam dunia dua golongan saja yang ada satu mencari akhirat dan golongan mencari neraka. tiada tempat orang berdiri diatas pagar kerana allah tidak menyediakan tempat org berkecuali. aku mula nk juga menjawab soalan soalan hang tapi bila aku baca blog hang, aku rasa aku tak perlu menjawabnya.

mdz5046 April 7, 2010 at 5:42 PM  

PAS dah tak perjuangkan yang haq..sudah lari dari maksud sebenar...sian.

http://mthago.wordpress.com/2010/03/25/pas-and-umno/

kk April 8, 2010 at 12:33 PM  

cuba bagi contoh yang mana pas sudah lari dari maksud sebenar, saya dah baca blog saudara, dan saya tak terima umno dah pas adalah sama, tuan mungkin tak berpeluang membaca perlembagaan pas, mungkin tuan membaca perlembagaan umno sahaja. dalam pas sudah ada cina islam india islam, dalam perlembagaan pas yang beragama islam adalah diterima masuk tak kira bangsa apa pun, disitu pun umno dah pas sudah lain. cuba tuan buka jendela hati tuan dengan seluasnya, jangan kita berbicara dengan hati yg kelam. kita bangsa yang merdeka mindanya

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP