welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Tuesday, April 27, 2010

pas tetap dipersalahkan

tamat prk hulu selangor, walaubagaimana hebatnya tok guru presiden pas dan timb.presiden pas berkampung di hulu selangor, pas tetap dipersalahkan. apa saja yang pas buat akan tetap dipersalahkan. mengkritik pas adalah menjadi rutin hidup, cari apa saja salah dan tunding kepada pas, majlis penenang kekalahan prk pakatan rakyat pun, pemimpin pas juga dipersalahkan. otak otak yahudi terus memberikan pukulan padu kepada pas, nampak sangat perangai yahudi tapi tak mengaku yahudi, yahudi akan mencari apa saja salah islam dan bangsa lain dan akan dimuatkan dan disebarkan kealam seluas mungkin.

pemimpin pas seekor pun tak hadir dalam majlis penenang pakatan rakyat di mini stadium hulu selangor, yang hadir cuma dap dan pkr, pas tidak hadir kerana pas tidak akrab dengan pakatan rakyat, pemimpin pas mesti hadir disemua tempat kalau tak hadir pas bukan kawan yang baik, pas beri jentera prk pun pas tak baik, pas beri apa saja hatta presiden dan mursyidul am pas, pas masih tak baik lagi, pas perlu hadir di majlis penenang pakatan rakyat, kalau menang malam itu pasti toh guru haji hadi akan menari atas kepala nuar berahim, ust nasharudin akan berjoget atas kepala zaid berahim, kalau kita mencari salah pemimpin pas kita akan berjumpa banyak kerana itu saja tujuan kita, melanyak dan menjahanamkan pas.

kebaikan tok guru dan ust nasharudin boleh hangus satu jam je dengan ketidakhadiran dalam majlis penenang kekalahan. pakatan rakyat kalah dihulu selangor kerana pas tidak menunjukkan komitmen tinggi dalam membantu zaid berahim, tak cukup lagi pas di tuduh bermacam macam lagi, kalau boleh semua kesalahan diletakkan dibahu pas. dap bertanding disibu nanti kalau kalah juga akan dipersalahkan kepada pas kerana tak menghantar kontinjen ke sibu. yang bercakap dan menulis tu hadir hanya untuk snap gambar dan tulis dalam blog, mengkritik cara pro kata alizaidan tapi bagi aku kritikan pro ke apa tetap mencelakakan pas, hanya yang bangang saja boleh menulis apa mengikut minda mereka yang amat suka kepada jahanamnya pas dipersada politik negara. itulah tujuan golongan celaka ini. tak lebih tak kurang.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP