welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Monday, April 12, 2010

pas semakin hebat diserang

hari ini sarapan pagi aku tergendala kerana kenyataan khalid samad dalam malaysianinsider. ramai penyokong dan ahli pas dalam kedai kopi memberi ulasan pelbagai gaya dari semua sudut, ada yang tak sayang mulut melepas kemarahan dengan kata kata yang menyentuh gendang telinga yang dalam. inilah kenyataan yang ditunggu tunggu oleh blog blog penentang kerajaanngg perpaduanngg. khalid samad berhak mengeluarkan kenyataan kerana baginya dialah saja suci, sesuci lembu. kenyataan yang tidak patut keluar dari mulut seorang pemimpin yang siang malam duk usrah bertamrin dan bertahmid. oleh kerana blogger pencacai khalid samad tidak mampu lagi berhujah secara rasional, maka khalid samad terpaksa turun sendiri berdepan dengan blogger yang menyerang kumpulan mereka.


akhirnya khalid samad terpaksa menampakkan dirinya yang sebenar, apabila dianugerahkan pangkat dan kedudukan maka khalid samad tidak dapat menahan ujian yang selama ini dihalakan tembakan kepada orang lain. secara umumnya kenyataan khalid samad adalah menyerang kepimpinan pas secara halus. keputusan jawatankuasa disiplin pas menghukum 6 bulan digantung belum memadai menutup mulut murai khalid samad. khalid samad terus berkicau meriah diwaktu pagi walaupaun dilarang oleh jawatankuasa disiplin parti pas. hukuman yang dikenakan kepada khalid bukan mengajar dia erti adab kepada jemaah tapi semakin kurang ajar dengan jemaah pas.

pandai pulak khalid samad menyuruh orang tidak bersetuju dengan jemaah pas keluar dari pas, apakah kenyataan yang keluar dari mulut khalid samad adalah selari dengan keputusan jemaah. apakah khalid samad lebih tinggi nilai takwanya dari orang pas lain. nilai diri sendiri dulu sebelum bercakap. jadilah orang yang semakin belajar semakin merasa jahil bukannya mendabik dada akulah orng yang paling hebat. apa saja yang keluar dari mulut aku adalah penentu kejayaan pas sepenuhnya. aku lah segalanya dalam pas, beraja dimata bersultan dihati. semakin dekat dengan prk di selangor semakin banyak kenyataan dajal yang dibuat oleh khalid samad dan sekutunya terutama tulangbesi. tulangbesi dah bagi kredit yang tidak berbelah bagi kepada mike tyson jika umno meletakkan dia sebagai calon di hulu selangor.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP