welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Monday, April 26, 2010

pas ada musuh dalam sejadah

propaganda taskforce 13 telah bermula lama, selepas perlantikan ust nasharudin menjadi pengarah pilihanraya p.094 hulu selangor, kumpulan taskforce telah menyusun strategi baru dalam usaha menjahanamkan pas dari dalam. taskforce13 boleh memasuki dimana pas berada, datang ke hulu selangor dengan niat untuk menjahanamkan pas, langkah utama adalah mengirim berita berita palsu kedalam pkr, pas disembelih dalam kandang pkr, siapa yang menyebarkan berita pas terlalu perlahan dihulu selangor, penulis yang berada jauh dilombok boleh menulis perkara perkara di hulu selangor.

dengan gaya ala ala ulamak kepala lutut, dia merekacipta isu yang budak pkr berebut duit, kenyataan yang jahat dari mulut seorang kepala lutut yang siang malam mengajar kebaikan tapi dalam hati penuh dengan racun berbisa, perangai lebih kurang yahudi di palastine, yahudi pun pandai mengajar ugama, marah ke umno kerana membiayai yahudi tapi perangai seriras dengan yahudi. tak lebih tak kurang, berlagak warak depan orang ramai, ulamak kepala lutut boleh berlakon watak apa saja yang dikehendaki oleh skrip. lakonannya amat berkesan ,maklumlah muka pun mata kuyu jah, lambang tak tidur malam, duk wirid atas tikar solat, tapi dalam masa yang sama bagi masalah kepada parti.

datang masuk ke media centre adalah untuk mencari kesalahan dan merekacipta apa saja yang boleh ditulis dalam blog. nasib baik tak ada rakaman audio macam kesalahan hassan ali dan ust nasharudin kalau tak mesti dah upload dah, potong sana sikit ejas suara sikit, lepas tu sebar dalam blog. aku lah ulamak kepala lutut, ulamak lama dikutuk kerana ilmu ku amat tinggi, lulusan deobandi, ulamak mekah tak sealim ulamak kepala lutut. ulamak internet setiap masa, kerana dimana ada jalur lebar dan ada G dibelakang mesti update blog, umno tak mahu politik cara nabi tapi diri sendiri lebih dari umno, sanggup menjadi lebih umno dari umno yang ada kat hulu selangor.

mungkin yang diceritakan dalam blog FZT adalah ulamak kepala lutut, tapi oleh kerana dalam keadaan gencatan senjata. FZT menulis secara kiasan. terlampau ramai babi yang ditembak oleh penembakbabi sehingga kehabisan peluru, ada babi yang mengembek seperti kambing, rupanya ada penyamaran berlaku dalam kem pas terengganu, apa yang dibimbangi oleh batuapi telah hadir hari ini, tepat telahan batuapi, taskforce13 akan kembali mengaum jika pakatan rakyat kalah di hulu selangor. dan hari ini dah ada seekor yang mengaum, mengelekek ketawa kerana ketewasan pakatan rakyat. betapa celakanya manusia ini.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP