welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Thursday, April 8, 2010

kickdefella terus mencabar

kickdefella masih banyak lagi menyimpan peluru rupanya, ada sedepoh peluru yang disimpan oleh kickdefella, dan kumpulan blogger penentang ug akan menunggu peluru kickdefella habis dulu barulah kumpulan ini akan menjawab segala tuduhan fitnah yang dilemparkan kepada TGNA. malangnya mendapat pembela macam ni, kalau peluru musuh tak habis habis adakah kita perlu menunggu juga. apakah tektik perang macam ni, belajar dimana tektik ini, kalau pakai tektik perang macam ni tak lagi mampus le jawabnya. tak leh tembak kita tunggu musuh kita habis peluru dulu, baru kita tembak. tak sempat tembak dah kojol kena peluru musuh.



walaupun apa cara sekalipun, selagi tgna tidak dibicarakan dimahkamah dan tidak didapati bersalah oleh mahkamah kita wajid mempertahankannya dari fitnah musuh, gunakan segala jenis saluran samada berbentuk pamplet, tulisan, media massa kerajaan negeri pakatan rakyat. kenapa bila masa nuar berahim dituduh dimahkamah tgna hadir memberi semangat, tapi kenapa bila tgna kena fitnah tiada satu perkataan yang keluar dari pemimpin pakatan rakyat membelanya. kalau tghh tak hadir jenuh kena kutuk dari sebelum subuh sampai matahari terbenam tghh kena kutuk. inikah dinamakan pas kawan yang baik. jangan mendewakan pemimpin lain dari pemimpin jemaah sendiri. apakah tgna tidak dibiarkan berseorangan dalam menghadapi fitnah yang menggila dari kicker. kalau boleh jubah tok guru nik aziz pun ada orang sponsor mengikut kata kata kickdefella.



oleh kerana yang membuat fitnah keatas tok guru nik aziz adalah ketua jadi pengikut kena tunduk, rukuk dan bersujud membenarkan apa yang dilemparkan. dulu berlindung dibalik jubah tok guru untuk membaham geng ug dan geng kerajaang perpaduanng. kalau menghantar peluru sesama jemaah sebelum embun kering dah ada yang menulis menghentam membalun dan membelasah sesuka hati. berita angin yang disembar disambut dengan lidah yang fasih, bila tgna kena mereka cepat cepat lari berlindung dibalik umno singapura pulak. tgna di tinggalkan berseorangan dalam menghadapi fitnah yang amat amat kejam.



dimana belajar tektik perang tunggu musuh habis peluru baru kita baru kita boleh menembak, polis bukit kepong tetap membalas seragan komunis walaupun balai dah dikepung sekeliling. mati lebih baik dari hidup dari bergalangkan bangkai. setelah puas mereka fitnah kepada presiden, timb. presiden dan timb. mursyidul am pas, sekarang mengalihkan senjata menembak TGNA pula, inilah strategi mereka melumpuhkan pas. pembela pembela tgna yang ada dihadapan TGNA dah banyak lari berbogel kerana mereka tiada lagi tempat berlindung lagi kerana jubah tok guru sudah koyak rabak ditembak musuh. gunakan tok guru nik aziz hanya untuk menjayakan misi egm dan bila egm ditukar menjadi majlis suaikenal mereka bertempiaran lari kerana rahsia mereka makin terdedah.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP