welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Thursday, April 8, 2010

Pas dan umno terengganu wujudkan kerajaangg perpaduangg.

aku dah mendapat maklumat terbaru, maklumat ni masa aku berusrah semalam sambil minum cuka nipah je, maklumlah aku bukan banyak duit macam alizaidan dan batuapi, alizaidan ada dua gaji satu batuapi bayar dan satu lagi ust nasha sebagai pa, batuapi pulak dia kerja kat dungun satu sebagai songkok putih satu lagi kerja kat pejabat agung pas jalan raja laut. tulangbesi tak tahu maklumat ini, aku dah confirm dengan pejabat perhubungan pas terengganu, pas terengganu dan umno dah setuju dan wujudkan kerajaangg perpaduanngg, gambar masa perbincangan nak mendirikan kerajaangg perpaduanng bersama sama ini.



inilah bukti menunjukkan pas dan umno berbincang nak tubuhkan kerajaangg perpaduanng




jangan bimbang ini bukan gambar superimposed(dengan izin) seperti mana napoleon kecil (tian chua) buat. ini memang gambar yang sohih. tulangbesi memang sohih tak tahu perbincangan ini, selepas dapat maklumat aku terus ke pejabat perhubungan pas di jalan sultan omar, aku jumpa yahya ali aku ajak yahya ali minum air tuak kelapa, bagi yahya ali mabuk mabuk dulu, dia bagi kat aku gambar perbincangan kerajaang perpaduanng. jadi berita ini sohih tulangbesi tak ada maklumat. tulangbesi sibuk dengan umno singapura.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP