welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Sunday, April 4, 2010

kerja kerja jahat blogger

tulangbesi telah menyebarkan berita bahawa TGNA tidak akan dilantik menjadi mursyidul am pas, dan ini merupakan kejayaan kepada puak puak UG. inilah ratib tb setiap hari dan malam, penulisan penulisan yang dikatakan mendapat maklumat dalaman pas adalah jauh terpesong dengan apa yang menjadi ramalannya. jikalau TGNA tidak dilantik dan digantikan dengan Ust HAron din, maka gegak gempita alam maya dengan serangan menggila dari blogger blogger celaka. perlantikan semula TGNA sebagai mursyidul am pas telah menyepikan sedikit serangan fitnah blogger yang dikatakan mahu mengreformkan pas.



jika geng geng terengganu dikatakan berada dalam jawatankuasa utama dan geng geng terengganu telah menguasai badan pas kenapa tulangbesi dan puak puak tidak menulis geng geng mana yang ramai ahlinya dalam majlis syura, apakah kerana niat tulang besi nak melaga laga kepimpinan pas maka tulangbesi menyapu kenyataan tersebut bawah carpet bersama sama dengan kenyataan yang membuatkan tulangbesi bogel dalam alam maya. berani tulangbesi dan geng taskforce13 menyebut siapa ahli teramai dalam majlis syura. apakah tb mengamal politik pecah dan perintah



ketua taskforce13 dengan bangganya dan berkurang ajar dengan timb.presiden pas, wartawan harakah yang dikatakan akan menjadi setiausaha akhbar kepada presiden pas, wartawan yang separuh tiang, tidak berapa masak dalam hal ehwal agama islam nak memberi fatwa kepada TGHH. oleh kerana wartawan celaka ini gagal menjadi setiausaha akhbar presiden maka dengan perasaan kecewa terpaksa menerjah kepada timb.presiden, bercakap dengan orang menuding jari menunjukan betapa kurang ajar makhluk ini. oleh kerana ramai penyanjung maka dengan senang hati menulis dalam laman web mengwar warkan kejayaannya memalukan timb.presiden pas. kalau anjing pun tidak akan menggigit tuannya, ini lebih dari anjing, siang malam berjuang konon atas dasar tidak suka kepada umno, tetapi perangai lebih teruk dari umno.


kedua dua makhluk blogger ini bertindak kerana tidak mendapat apa yang dihajatinya, jawatan yang diidamkan terlepas ketangan orang lain, walaupun menggunakan tipu daya, keduanya tidak dapat menipu allah yang maha melihat apa yang kedua blogger celaka ini lakukan kepada pas. apabila kecewa bermakna sesuatu perlu dilakukan samada dengan betul atau tidak. fitnah mesti digunakan seluasnya. dan ramai penyambung lidah fitnah mereka. hanya copy and paste sahaja tulisan blogger celaka dan terus dimuatkan kedalam blog blog masing masing.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP