welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Wednesday, April 7, 2010

ezam kotak meracau racau nak kerusi MP Hulu Selangor kot?

ezam mat nor, raja sesumpah yang amat teror menyamar dirinya menjadi sesuatu mengikut suasana yang ada disekeliling, kalau waktu menjadi katak dia akan menjadi katak, kalau nak suruh dia berlakon jadi kambing meraduk apa saja dia sanggup, kalu tak sanggup macamana nak bayar umah besar tu. hari ini ezam meracau lagi. tahun 1998 ezam mat nor menyatakan sokongan kepada nuar berahim mengenai kes liwat yang dihadapi oleh nuar berahim. sokongan yang diberi oleh ezam adalah sokongan yang tidak berbelah bagi. sanggup dikenakan isa demi sokongannya kepada nuar berahim.



hari ni 7 april 2010, ezam mat kotak menarik balik sokongan kepada nuar berahim seperti yang dilakukan pada tahun 1998. kesihan nuar berahim, ezam dah menarik sokongan kepadanya. bagaimanalah nuar berahim nak lawan dimahkamah kerana fakta fakta kes semua berada dalam tangan ezam, masa ezam bawak lari kotak kotak dulu termasuk sekali tak bukti bukti kes kes liwat nuar berahim. semoga ezam tak melupuskan fakta fakta kes. kalau tiada bukti dari ezam bermakna nuar berahim akan terus ke sungai buluh. apalah malang menjadi nuar berahim dapat anak didik seperti ezam yang suka mengubah wajah.



ezam sekarang menjadi tok selampit yang berjaya dalam mengarang cerita cerita yang boleh menghiburkan kepada pendengar pendengarnya. "inilah kisah sebenar" tajuk ceramah ezam ini akan diusung ke prk hulu selangor untuk memberikan tekanan kepada nuar berahim. kisah ini akan berlangsung sehingga tamat prk hulu selangor. berapa ratus ribu atau mencecah jutaan ringgit malaysia akan masuk ke kocek ezam jika meneruskan hikayat kisah seribu satu malang. apa saja demi memenuhi kantungnya ezam akan menceritakan apa saja keburukan nuar berahim.


ezam mat kotak juga telah mendapat maklumat baru tentang kes nuar berahim. ezam dah mendahului mahkamah, bukti sampai dulu kepada mat ezam, bukti baru yang ezam terima dari pihak yang memberi maklumat akan membuktikan nuar berahim bersalah meliwat saiful. hebat hebat ezam mat nor. ada tak dalam kotak juga ke bukti bukti kepada nuar berahim. kalau tak ada kotak, ramai yang boleh bagi kotak untuk membawa bukti bukti kesalahan liwat nuar berahim. tak cukup kotak lori akan disediakan membawa bukti bukti nuar berahim ke mahkamah.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP