welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Monday, April 19, 2010

Blogger sahut cabaran azmin

Blogger Gerakan Anti Pkr telah menyahut cabaran azmin ali, sebagaimana yang diketahui blogger GAP ini akan membuat satu perkara yang tidak masuk akal dan melucukan. gambar gambar sampah akan di scan dan dimuat naik ke dalam blog mereka, gap dibantu oleh utusan malaysia hari ini menyiarkan alamat laman sesawang mereka. bermakna hari ini hit gap akan meningkat dan bayaran kepada mereka akan dinaikkan. itulah tujuan sebenarnya blogger upahan umno ini mencari hit untuk laman sesawang mereka. kerja kerja mereka menjadi seperti mana kerja kerja kickdepolar, kerja menscan gambar gambar lama dan diubai suai secukupnya.



bukti bukti dizaman it amatlah mudah untuk diberikan, yang tiada diadakan,kecangihan zaman it dimanafaatkan atau untuk keburukan. kerja kerja melaga lagakan kepimpinan pkr dibuat dengan jayanya. mereka menyambut baik cabaran azmin kerana mereka sudah bersedia menyebarkan gambar gambar dalam simpanan dan pemberian orang yang boleh membunuh karetor zaid ibrahim. blogger gap ini akan sanggup membuat apa saja dengan bayaran yang lumayan, sebab itu mahu barisan nasional duduk diam, kerana mereka akan membuat kerja kerja kotor kepada barisan nasional.



blogger pakatan rakyat kena bersedia lebih awal untuk menangkis serangan dari blogger umno yang bekerja siang dan malam ditempat yang lebih selesa. oleh itu dengan perang maya ini akan berterusan, Blogger pakatan rakyat yang berpusat di hulu selangor merayu derma dari orang ramai untuk meneruskan cita cita menentang umno dan barisan nasional. pejuang cyber pakatan rakyat memerlukan sedikit derma untuk menangkis serangan dari blogger umno yang cukup kenyang waktu ini. perut kenyang hati pun senang dalam menyerang pakatan rakyat.



lawatilah laman web www. mediaperak.blogspot.com untuk keterangan lanjut. masa semakin pantas berlalu, bermula hari ini perang cyber akan berterusan, jika pihak blogger pakatan tidak dibantu pakatan rakyat akan kehilangan sesuatu yang menjadi benteng untuk menjawab tohmahan dan fitnah dari umno dan barisan nasional.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP