welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Sunday, April 18, 2010

kenyataan tpm - pak lawak

tpm umno muhiyidin boleh diiktiraf sebagai pak lawak malaysia yang baru, hebat rupanya muhyidin ini, boleh buat standing comedian rupanya, kalah mr bean, takrif zalim rupanya kalau tak makan kebuluran, baru lah aku tahu, kezaliman barisan nasional rupanya tak ada dimalaysia, jika kerajaan barisan nasional melakukan kezaliman bahawa akan ada rakyatnya akan mati kelaparan dan kebuluran. kalau ada rakyat dihulu selangor yang kebuluran bagitahulah muhyidin nercaya dia akan bantu. hebat rupanya difinasi muhyidin tentang kezaliman. jika tak makan kebulur barulah zalim, kalau tak kebulur kerajaan adil dan saksama.



kezaliman kerajaan barisan nasional boleh dianggap dah sampai membunuh rakyat malaysia, harga barang, harga minyak terus menerus naik tanpa berhenti, tarif elektrik akan naik sedikit masa lagi, duit ada dalam poket cukup cukup untuk mentankedarah sahaja, jika bebanan diteruskan oleh kerajaan barisan bukan setakat kebulur rakyat malaysia dah papa kedana. duit yang ada sudah mengecil dari segi kuasa beli, tiada apa yang dapat dibeli jika memiliki sepuluh ringgit, tak mampu dah menangggung anak kesekolah dan makan seharian. harga barang semakin naik apakah itu tidak zalim lagi. bangang ke apa tpm ni.



kalau ada tunjuk perasaan barulah dikatakan zalim, ooo sebab itu umno dan barisan nasional cukup takut jika ada demostrasi, kalau rakyat luar negara tengok mesti dikatakan zalim. inilah pemimpin yang dikatakan cerdik dan sering lompat kelas kerana kecerdikkanya nama muhyidin pun melambangkan satu malaysia seperti kamalanathan, muh utk melayu, yi utk cina dan din untuk india, gila ke apa muhyidin ni, semakin teruk demam muhyidin selepas menipu mic hari itu, samy perlu dah lempar daun sirih kepada muh yi din.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP