welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Saturday, April 24, 2010

24 jam terakhir hari kempen

usaha usaha terakhir sudah dilakukan untuk menjamin kemenangan pakatan rakyat di hulu selangor, pas sudah mencapai limit yang telah ditetapkan. esok hari terakhir kempen sebelum menjelang 25 april 2010, barisan nasional dah semakin memperhebatkan gerakan dan mencatur gerakan gerakan terakhir di atas papan strategi. senjata utama barisan adalah membahagikan kekayaan sementara bagi penduduk penduduk disini, barisan nasional mempergunakan apa saja demi menawan hulu selangor. tok jid telah mengwar warkan bagaimana janjinya akan dapat dilunaskan jika dimasa pru akan datang selangor akan kembali dibawah pemerintahan barisan nasional.

malam ni kawalan kawalan kawasan akan dipertingkatkan, kerja kerja provokasi dari btn, pekida dan juga sekutu kutunya akan bermaharajela dari malam ni sehingga ke pagi hari mengundi. nampaknya blog perisik rakyat dah menjadi lidah umno kerana memberi amaran kepada petugas pas dari negeri terengganu dan kelantan akan dilanda oleh orang orang barisan nasional. betapa celakanya blog ini, suka mengadu domba, berita yang ditulis kebanyakannya hanyalah untuk memburukkan pas dari negeri terengganu. betapa jahatnya blog perisik rakyat yang menjadi barua kepada tulangbesi. bijak menyelit ayat ayat kononnya mendapat maklumat dari rakan umno mereka. kalau dapat maklumat dari umno bermakna tak akan orang itu orang pakatan rakyat. hentikan propaganda murahan dari topengperak, dulu dihormati sekarang jadi balaci.

tok guru nik aziz tak boleh menggunakan masjid kerana akan menjadi agenda politik tapi kalau tok jid nak guna dengan senyum manis pengarah jais akan membenarkannya. khusrin adalah musuh utama dan gunting dalam lipatan kerajaan pakatan rakyat, khusrin perlu segera beredar dari kerusi itu, makin lama dia disitu, pakatan rakyat yang memerintah akan terus dibodohkan, khalid ibrahim perlu segera mencari jalan agar khusrin dijadikan aiskrim supaya cepat mencair dari kedudukannya sekarang, dia menjadi boneka umno dalam negeri pakatan rakyat sebagaimana suk negeri perak.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP