welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Thursday, March 25, 2010

zul kulim kembali menjadi hamba yang taat

Zul kulim seperti beliau katakan bahawa persidangan parlimen kali ini akan dihiasi dengan berita berita panas yang mengegarkan parlimen dan arena politik malaysia yang sentiasa mengelegak. berita perletakkan jawatan adun titi tinggi diperlis dipintas mudah oleh zul kulim. zul kulim kembali menjadi hamba yang taat kepada tuannya. mungkin ada sahabatnya yang memujuk zul kulim rujuk kembali kepada umno yang menjadi darah dagingnya. inilah zul kulim yang maha hebat sehebat abdullah ubai.

zul kulim sepatutnya dah lama berhijrah ke umno sebelum awal muharram lagi, apakah kerana mempertahankan kalimah allah zul kulim kembali menjadi begitu sohchai. kenapa ijmak dan qias di gunakan oleh zul kulim adalah umno bukannya alquran dan hadith nabi s.a.w. malang bagi diri zul kulim, selepas beriman dan mengaku islam is first, zul kulim telah melakukakan kekufuran yang jelas. dimana islamnya umno yang menyebabkan zul kulim bersungguh untuk kembali wala' dan thiqah kepada umno. dimana nilainya islam is first, atau money is first.

nuar berahim sepatutnya sedar siapa diri zul kulim yang sebenar. nuar berahim seorang politus yang hebat gagal mencium bau busuk zul kulim, zul kulim bijak dalam menyembunyikan identiti sesumpah beliau, apakah zul kulim terlibat dalam konspirasi kepada nuar berahim, apakah kerana kelicikan zul kulim nuar terpenjara. dari dulu mungkin zul kulim adalah pintu rahsia umno untuk mengenakan nuar berahim, sebab itu nuar berahim kalah dan terpenjara di sungai buluh selama 6 tahun. apakah ini juga permainan licik zul kulim. akhirnya nuar berahim akan kembali ke penjara untuk tempoh yang amat lama dan zul kulim akan kembali menjadi menteri dan penuh dengan pangkat, wang dan kuasa selepas kembali menjadi hamba yang taat.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP