welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Saturday, March 6, 2010

zul kulim dipecat dari PKR - sejak bila zul ni ahli pkr

zul kulim tidak pernah mengistiharkan dirinya seorang ahli pkr, no ahli pkr zul kulim tidak pernah diketahui. sejak berzaman zul kulim adalah seorang ahli pas, zul kulim adalah ahli pas dan seorang ahli pas yang amat mengkagumi anuar berahim. apabila zul kulim tidak dibenarkan bertanding oleh syura pas tidak meluluskan zul kulim bertanding kerana zul kulim telah diketahui tidak lulus syarat syarat yang ditetapkan oleh majlis syura pas.



oleh itu pkr telah mengambil zul untuk bertanding di kulim baharu dan akhirnya allah menganugerahkan kemenangan kepada beliau diatas tiket parti keadilan rakyat pkr. menjengah kembali pendirian zul semasa dalam pas, kebanyakan idea beliau dan pendirian beliau selalunya bercanggah dengan pendirian pas. oleh sebab itu, majlis syura pas telah tidak meluluskan zul untuk bertanding bagi tiket pas, dulu semua orang pas ingat zul sudah berubah apabila memiliki title seorang mp, dari awal kemenangannya, penyokong pakatan rakyat sudah melihat kewibawaan zul, tetapi akhirnya dia kecundang ditengah jalan. dan apa yang diputuskan oleh majlis syura pas dalam menentukan calon calon pas ada benar.


hari ini pkr telah memecat zulkifli nordin, diatas kapasiti apa, zul nordin dipecat, dia bukan ahli pkr dan tidak pernah mengisi borang pkr, bagaimana pkr memecat seseorang yang memiliki no keahlian dari parti lain, mungkin waktu ini zulkifli nordin sedang bersantai dengan zahid hamidi, minum kopi dan ketawa melihat tindakan nuar berahim yang memecat beliau. zul nordin sudah lama meninggalkan pkr selepas beliau menang dalam kes mp kulim baharu, bagaimana umno menarik kes yang sudah pasti mereka memenanginya. ini sudah menjadi kelaziman bagaimana kes yang dimenangi akan ditarik balik? disitu telah timbul keraguan , tapi diatas nama pakatan rakyat keraguan ini dihilangkan demi survival parti pakatan rakyat.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP