welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Tuesday, March 23, 2010

zahrain kena belasah

Ghapur salleh telah membuktikan bahawa cakap cakap zahrain tidak boleh dipercayai, zahrain didapati menipu dan bercakap bohong dalam dewan parlimen, ghapur dengan lantang mengatakan dia tidak terlibat dalam projek kerajaan 16 sept. dimana zahrain nak mengadu nasib lagi, dikiri dibenci, dikanan buat tak tahu saja, duit dah bagi dan perlu le bertanggungjawab apa yang perlu dilakukan.

ghapur telah mencabar zahrain supaya mendedahkan nama nama 30 orang lagi yang bersama sama nak melompat parti. pembohongan zahrain semakin ketara, zahrain makin menyeksa diri sendiri, peluang untuk membelasah nuar berahim telah bertukar angin sekarang. zahrain pula diserang oleh orang umno. ghapur mengatakan zahrain tak apa dah gemuk duit dah penuh poket sekarang, dan yang paling penting zahrain adalah orang yang suka gigit ketua.

ghapur salleh dengan keras menangkis serangan zahrain, dan meminta umno jangan membenarkan zahrain masuk umno, dah 3 orang mp yang dikatakan akan melompat membentuk 16 sept dan ke3 3 orang ini telah menafikan dengan sekeras kerasnya. apa nak jadi dengan zahrain akan datang, maruah dah tergadai cuma yang ada cuma duit yang penuh dalam bank. inilah pengakhiran yang buruk bagi ahli parlimen yang melompat parti. ..... jom pi kat mat sabu ceramah malam ni

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP