welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Friday, March 19, 2010

shafie tumpang sekaki

ucapan berapi dari zahrain mp bayan baru nampaknya semua mahu memberi komen sampaikan dalam semua tajuk akhbar utama adalah dalam usaha membogelkan nuar berahim. tidak ketinggalan shafie afdal yang tidak afdal semenjak menjadi menteri pengguna dulu. semua tindakan semasa menjadi menteri afdal tidak afdal untuk rakyat malaysia. kalau kawan bercakap atas dasar membogelkan nuar berahim mesti betul le. ku li telah menafikan bahawa beliau salah seorang ahli mp yang dalam senarai melompat parti. apakah ku li dalam kapal yang sama sekapal pun tidak boleh dipercayai. jangan sedap membuat kenyataan sampaikan tidak sedar diri sendiri. sedar sedar dah tenggelam dan sama sama akan melompat ke kapal lain.



pengerusi pkr penang adalah jawatan zahrain sebelum menjadi anjing umno, bukan semua perkara yang diucapkan adalah benar, satu penipuan nama mp umno nak melompat dah dikira bohong, orang yang suka berbohong adalah orang munafik dan segala percakapannya belum boleh menjadi saksi jika diambil menjadi saksi dalam perbicaraan. nampaknya semua pemimpin umno berebut rebut memberi kenyataan akhbar tentang zahrain yang terus menerus membogelkan nuar berahim.



yang menjadi persoalan dimana firaun besar, dan juga raja dua alam tidak memberikan kenyataan akhbar ataupun bersama sama dalam berhujah membalun dan menelanjangi nuar berahim. jika satu perkataan dah bohong bermakna keseluruhan ucapan zahrain tidak boleh diterima pakai menjadi saksi. mungkin skrip kedua akan dilancarkan dan dibaca oleh firaun besar, money is first, islam is last. itulah motto firaun besar. kesemua mp mp yang membebaskan diri dari pkr adalah dipercayai dan telah dibuktikan berjumpa najid sebelum menjadi anjing anjing umno. salakan kena nyaring walaupun bohong kepada dewan yang mulia. kerja kerja untuk mempastikan rakyat sejahtera diabaikan berbohong adalah diutamakan kerana ia menjadi penyedap cerita.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP