welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Friday, March 5, 2010

ahmad maslan bersuara

tindakan 3 ekor kambing keluar parti keadilan rakyat telah disifatkan oleh ahmad maslan ketua penerangan umno malaysia sebagai isyarat kepada rakyat bahawa pakatan gabungan pembangkang akan terlerai dan berpecahbelah. apa punya pandangan ni wahai maslan, hang tu ketua penerangan umno malaysia bukan ketua penerangan umno cawangan, kalau mp pas dan dan dap keluar beramai ramai barulah isyarat yang jelas pakatan dah beratakan dan berpecah belah. ni hanya 3 mp yang keluar dari parti keadilan rakyat. mp pas dan mp dap masih lagi utuh bertahan dari asakan keras dari pembelian secara pukal oleh umno.
Jika dinilai kembali kepada ketiga tiga mamalia dua alam ni, ketiga tiga mempunyai masalah kewangan, dan umno telah bertindak dengan menggunakan lampu aladin untuk memenuhi segala impian mereka. hanya umpan kepala agung yang menjadi pertaruhan, jika ketiga tiga mamalia ini mempunyai masalah kewangan bermakna senangle jin lampu umno berfungsi. ditawarkan kemewahan wang dan hutang hutang yang banyak yang ditanggung oleh mereka akan dilangsaikan dengan sekelip mata asalkan mereka berubah menjadi katak yang mesra umno. apakah dengan penawaran dari pembelian ini, mat maslan boleh mengatakan pakatan pembangkang dah mula berpecah. senangnya jadi ketua penerangan umno malaysia, kacang putih je ni,
mat maslan kata kaedah yang diguna pakai oleh umno memang tak serasi dan amat malang jika pembangkang menggunakannya. kaedah umno adalah menggunakan kekuatan 3m yang mana jika ada 3m ini umno akan kuat, dengan penggunaan segala jentera kerajaan untuk bagi memenangkan umno adalah boleh mengatakan umno amat kuat. macam kenyataan orang kurang akal walaupun statusnya adalah ketua penerangan umno. mat maslan adalah mamalia yang merekabentuk juara rakyat yang banyak menghabiskan duit dan juga menggunakan segala tempat dan juga hartabenda kepunyaan rakyat untuk umno. tak apa kata mat maslan boleh gunakan harta kerajaan untuk juara rakyat.
apa punya malang umno mempunyai ketua penerangan yang sama bahgalnya dengan 3 ekor mp pkr yang lari dari perjuangan dan 3 ekor anjing di perak yang sekarang kenyang menikmati hasil haram melompat parti menjadi ahli bebas, bebas bermaksud boleh menghalalkan apa yang haram dan mengharamkan apa yang halal, itulah bebas bagi 3 ekor anjing di perak.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP