welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Wednesday, February 2, 2011

apabila doa orang pas makhbul

umno masih menikus mengatakan doa orang pas tak makhbul. apabila doa orang pas makhbul ia menjadi masalah besar buat umno dan barisan nasional. kalau doa orang pas makhbul yang tenang menjadi gelora. akhirnya membadai keseluruh negara. tempat chua, ghani seman dan muyidin menghina islam paling terusk terjejas. doa sudah sampai, umno nak cakap apa lagi, pengkomen umno cakap doa orang pas tak makhbul sebab tu kalah aje pilihanraya. masalah utama berdoa adalah untuk kecelakaan umno dan akhirnya allah turunkan bala yang maha hebat kepada negeri kelahiran johor. umno kata ini bukan bala ia fenomena alam. fenomena alam yang makin hebat menyerang. umno tak mampu menahan bala allah. akhirnya terpaksa mengalah, dalam diam mulai mengakui doa orang pas mulai makhbul. doa orang yang difitnah sudah dimakhbulkan. doa orang dizalimi oleh umno sudah mulai hadir.


berpuluh juta kerugian ditaksirkan. pasukan keselamatan terpaksa bekerja 3 kali ganda untuk menyelamatkan mangsa. rumah yg cantik ranap dilanda banjir. balik nanti semua barang elektronik tak akan dapat dipakai lagi. kereta paling terjajas teruk. enjin kena oberhaul. cukup ke dengan duit 300 yang dihulurkan untuk mengundi umno atau kerugiaan berpuluh puluh kali ganda akan diterima. nasib penerima wang haram itulah balasannya. getah kelapa sawit mahal kata pencacai umno, sekarang boleh menoreh ke boleh kait kelapa sawit ke waktu harga getah melambung macam sepakan bola melambung. duit gerah yang melambung terpaksa digunakan untuk membaiki rumah, baiki segala galanya. baju pun turut ranap. semua ranap akibat berleuasanya fitnah celaka yang dimainkan oleh pasbetruk dan papagomo ditambah dengan chua dan ghani seman bersama muyidin. pasberuk sempat diselamatkan kalau tidak mampus dalam longkang. papagomo sudah balik selepas mengfitnah kepada cikgu normala, balik membawa banyak duit haramjadah bagi makan anak bini. jangan ingat terlepas dari banjir akan terlepas dari bala lain yang akan menimpa. allah akan membayar secara tunai sekarang tak ada hutang hutang dah sekarang.


berminggu dan sebulan akan dihabiskan oleh penduduk tenang untuk bersihkan rumah, baiki yang mana retak dilanda banjir. kesusahan pertugas pas selama ini akan diterima pula oleh penduduk tenang. bergelap selama menumpang tidur disurau akhirnya bukan aje surau ditutup dengan rumah ajk surau pun ditutup tuhan. bekalan elektrik tiada. baru tahu susahnya pertugas pas yang hanya menumpang tidur disurau di hentikan api dan air oleh ajk surau dan masjid. jadi tak makhbul lagi ke doa orang pas. kalau nak lagi makhbul kena buat lagi jahat kepada orang pas seperti hosni mubarak yang kerja menjahanamkan ikwalnul muslimin. ulamak dibunuh dipancung diseksa. dan sekarang apakah doa ulamak tak sampai kepada hosni mubarak. lambat atau cepat doa orang teraniayai akan diperkenankan oleh allah. jadi umno berhati hati lain kali dengan fitnah celaka dan juga kenyataan menghina islam. kasihan tokai terpaksa bekerja keras kembali. belum sempat dapat sedap membelasah duit rakyat bala kena dulu. jangan sampai bala datang lagi.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP