welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Tuesday, January 4, 2011

tazkirah jalanan - ust azharudin berani tulangbesi bacul

laungan dari ust azharudin mat said kepada tulangbesi belum bersambut walaupun dah berkali kali cium kaabah. tak akan jadi bacul macam orang lombok yang melarikan anak dara orang malaysia. sifat penakut tulangbesi jelas dalam laman web malaysianwaves yang jelas tak memperjelaskan cabaran dari hajitulangbesi yang sudah berkali kali mencium kaabah. tak akan orang yang mencium kaabah menjadi begitu penakut sekali dengan cabaran dari orang yang difitnahnya. ust azharudin dah mula mahu membalas apa jua tuduhan celaka yang dilemparkan kepadanya. ust din dah masuk arena untuk membersihkan namanya yang sudah tercalar teruk akibat permainan fitnah tulangbesi and the gang. selepas ini tulangbesi boleh menubuhkan tabung kutipan derma dibawah tajuk tabung derma melawan ust azharudin. kalau tulangbesi takut berhadapan berseorangan tulangbesi boleh bawak sekali wartawn harakahdaily yang suka sangat menulis berita fitnah. siang malam menulis hal fitnah sebab itu makanan dan minumannya sebagaimana minum barbican.

sampai kesaat ini tulangbesi masih belum mampu menulis sepatah ayat tentang cabaran dari ust azharudin. atau tulangbesi boleh bergabung sekali dengan wan ji yang hebat ilmu mantiknya. ulamak umno sampai pengsan mendengar ulasan ulamak kepala lutut berhujah. dimana saja kata ust azharudin. dia sanggup datang sebab untuk membersihkan nama beliau yang terjejas akibat permainan fitnah geng yang tidak bertanggungjawab ini. tulangbesi mengwar warkan doanya sebagaimana orang yahudi juga berdoa kemusnahan umat islam. hanya orang kurang siuman yang suka memberitahu kepada orang ramai tentang kerja yang di buat kerana untuk mendapat nama dan pangkat. semoga doa sambil cium kaabah tulangbesi akan diberi jawatan di negeri selangor dan gajinya mesti melebihi 12x gaji exco di selangor sebab susah payah berdoa di depan kaabah. jawaplah cabaran orang yang difitnah wahai tulangbesi bukannya susah sangat pun.

panglima geng 13 tak akan tak berani dengan dibantu oleh ulamak kepala lutut, wartawan agensi fakap, yb fatah boleh turut serta sebab dah join sekali menyebarkan berita palsu kepada jemaah pas, setelah berdolak dalik tentang isu pertemuaan dalam gelap. teruskan berjuang mana tahu tahun ini diberi pangkat jawatan exco pula selepas pru yang akan datang. mengapa yb fatah berdolak dalik selepas berani menyiarkan kenyataan hebat apakah kurang yakin dengan pandangan dan maklumat yang diberikan. sampai ke hari ini, yb fatah yang gedebe bukan main lagi sekarang menyepi, banyak pulak alasannya untuk bercakap setelah dicabar oleh beberapa orang. tak akan yb fatah belawak pulak sebab dia seorang pemimpin islam kelantan tu. mana mungkin yb fatah belawak kan. kalau tulangbesi yang menyanjung sikap berani yb fatah boleh dikatakan ia sebab tulangbesi memang suka bercakap belawak. tulangbesi dah kata bahawa tak akan seorang pemimpin seperti yb fatah akan berbohong dan suka suka melemparkan kenyataan ini. mesti yb fatah mendapat maklumat yang terang jelas dan nyata dan bukannya sekadar yakin tak yakin.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP