welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Tuesday, January 4, 2011

tazkirah jalanan - disini tak ada duit disini ada segala fitnah

segalanya telah berakhir, blogger dan juga yang melemparkan fitnah boleh lah berehat sekejap mencari idea fitnah terbaru untuk menjahanamkan pas, kalau malas dah sangat nak berjuang berhenti aje berjuang, pergi aje ke selatan thai buat kerja angkut ikan ke atau menjual hasil penyeludupan. daripada terus menyusahkan tok guru nik aziz. facebook pun bolehlah update kembali status, ramai yang akan click i like FITNAH. apa nak susahnya, pengikut berjuta juta dalam facebook, yang berada dilombok terus menerus boleh cium kaabah atau terus menerus mendoakan kemusnahan orang lain. doa haji tulangbesi di mekah sambil cium kaabah tak makhbul cuma di qabulkan aje niat dia tu. blogger G13 boleh cari sasaran baru terutama agensi fakap dan beralih angin kepada ust azaharudin pula selepas gagal mengenakan timb presiden dan presiden pas. dan dipecayai mamat ini tidak akan berhenti setakat ini saja walaupun malam ini akan menonton filem damping malam di tgv. mungkin selepas usrah barbican boleh le berura ura nk sebarkan berita baru.

geng 13 akan hidup selagi ada berita fitnah yang boleh menjejaskan jemaah dan juga terus menerus menyampaikan berita palsu. keseronokan mereka dalam menyebarkan berita fitnah tak ada tolok bandingnya. rupanya seronok bagi jemaah islam runtuh. setelah mendapat tenaga baru dari YB fatah yang suka berfacebook geng13 begitu galak menulis sampaikan haji tulangbesi menulis bagaimana penyokong ug lintang pukang kerana doanya yang makhbul. hari ini doa tulangbesi juga makhbul iaitu geng 13 lari bogel keliling rantau panjang sebab seronok bermain air banjir. sampai bajir rantau panjang akibat kegembiraan geng13 dan tulangbesi mengupdate berita siang dan malam, persoalan bila tulangbesi buat kerja umrah sampai setiap masa update, notebook bawak sekali ke depan kaabah. ooo sebab tu picture tulangbesi kelabu masa dia cium kaabah. snap melalui webcam rupanya. bodoh punya tulangbesi ada ke dikatakan kami penyokong ug, kami adalah penyokong jemaah islam pas bukan jemaah bangang seperti kumpulan 13 hang tu.

sokongan kami kepada pemimpin islam tak pernah pudar, jangan cakap hal berjuang kalau setakat menulis dalam blog, perjuangan bukan hanya dalam blog, dimana jua boleh berjuang tapi jangan sampai menulis perkara yang tidak benar, apa yang tidak diada adakan. kalau nak sangat jawatan pun janganlah sampai membunuh sesama sendiri, muktamar akan menjelang calonkan diri sendiri atau buat perkiraan dari sekarang, jangan nak naikan nama kerana nak bertanding sangggup nak kubang benda yang tidak berlaku, akhirnya bimbang terkorban sendirian aje, yang menyokong dah mengundur diri mencari kawasan yang menghijau dan boleh bercucuk tanam lagi. yang mengharapkan sokongan mati kering kerana penyokong dah berpaling tadah dan lari pula. jangan sampai yang menyokong kelmarin akan menjadi musuh hari ini. berhati hati membuat komen, kalau amaran keras tak menjadi buat aje amaran lemah lembut macam pondan seperti tulangbesi. disini memang tak ada duit untuk perjuang yang nak makan kedarah duit dalam nya penuh dengan fitnah yang memusnahkan. fitnah dibuat untuk dapatkan duit untuk ditanam didalam tanah. dan duit itu dibawa bersama sama tuannya menghadap tuhan sekalian alam.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP