welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Thursday, July 8, 2010

zul kulim - dah mereng

mp kulim baru, kenapa semua yang baru otak mpnya tak berapa nak betul sangat. mp kongkang ni nampaknya suka sangat mengeluarkan kenyataan lawak. zul kulim telah bertaubat dan ingin kembali menjadi ahli pas. semua perbuatan lampau zul kulim akan membuat roadshow untuk meminta maaf dan sujud dikaki jika ada yang tak mahu memaafkan perbuatannya semasa menjadi pembangkang dulu. sekarang zul kulim dah menjadi umno lebih dari najid dan seangkatannya dengannya. jika sesiapa yang dulu dimaki hamun, dinista dan dihina akan dimohon maaf oleh zul kulim. strategi pembangkang dah tak kena dengan selera zul nordin selera umnonya dah berubah, zahid hamidi member rapatnya dah boleh membeli maruah zul nordin dengan semurah murahnya. ia akan bercakap tanpa ada akal fikiran lagi kerana semuanya dah dibeli oleh umno.

semalam zul nordin terbangun sekejap dan mengaku dengan lidah yang fasih bahawa dia masih lagi ahli pas. lepas tu tidur kembali ditilam nan empuk hadiah dari umno kerana kejayaannya memperokperandakan parti pembangkang pada kacamata beliau. apakah umno dah habis menggunakan zul nordin sampai meracau racau sekejap nak jadi ahli pas. apakah loyer seperti zul nordin amat bangang kerana menurut apa saja yang diperintahkan oleh pemimpin pkr? siapa yang menyuruh zul nordin berbohong atau hanya skrip baru yang dikarang umno untuk dibaca oleh zul nordin untuk menyedapkan suasana sekarang. dulu siap ludah umno dan sekarang dah kembali menjilatnya dengan kahak nya sekali. semua perbuatan zul nordin dari zaman reformasi adalah disuruh. laa bangang betui hang ni sampaikan semua disuruh sampai nampaknya macam tiada nilai langsung ibarat sampah.

apco worldwide ada beza ke dengan apco kena sebut apco worldwide kalau tak apco itu tak sama, apakah apco worldwide dan apco adalah satu cabang dari pokok yang sama. putarbelit zul nordin begitu hebat sampaikan apco dengan apco worldwide adalah satu benda yang berlainan. kalau tiada apco apakah apco worldwide akan wujud seperti wujudnya sesuatu benda bersifat. kalau tiada felda apakah felda prodata akan wujud tanpa felda, dimana sumber asalnya bukan felda. ni felda bukan felda prodata. kalau tiada felda apakah akan wujud feldaprodata. tentu tidak akan wujud. dimana rootnya dulu barulah bercambah cabang ranting atau sebagainya. aku yang bukan loyer pun senang faham walaupun ayat ayat zul nordin ayat loyer. apakah tabung haji properties akan wujud jika tabunghaji tak diwujudkan. apco worldwide tertakluk dibawah satu badan yang dinamakan apco. dibawah apco ada bermacam macam apco lagi, yang bukan hanyalah cok cangkul.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP