welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Thursday, June 10, 2010

kenapa tok guru nik aziz sebut lagi?

tulisan ulit mayang dalam tranungkite terus kepada serangan kembali kepada presiden dan timb.presiden. kenyataan tok guru nik aziz kepada media telah diulas begitu hebat oleh ulit mayang. ulit mayang sengaja menulis entry tersebut kerana ia mahu begitu bukan kerana tok guru yang mahukan begitu. gambaran tulisan bodoh ulitmayang begitu ketara sekali. provokasi dimainkan oleh media begitu hebat menjelang muktamar pas di putik. oleh kerana ditanya bermakna tok guru akan memberi ulasan dan ulasan tok guru hanya mengambil hati tapi diulas begitu menarik seperti tarian ulitmayang.

kalau mahu sangat nak menimbulkan kekecohan dalam pas, ulitmayang boleh cari isu lain, jangan duk melagu isu isu yang sama, orang dah jelak dah. dah makin bangang dah isu tu. ulitmayang bijak merencanakan kerja kerja jahatnya. ia berlindung dibalik kenyataan tok guru nik aziz. inilah kerja kerja blogger celaka yang mahu terus memainkan peranan jahatnya. kemuskilan dihati ulitmayang bukan kerana kenyataan tok guru tapi ia memang mahu siapa yang membaca tulisan pun akan merasa ragu ragu kepada pemimpin pas. jangan berlindung dibalik jubah tok guru sepertimana kicker yang dulunya berlindung dibalik jubah tok guru untuk menghentam pemimpin pas lain. akhirnya dia kencing dalam jubah tok guru.

carilah isu macam perisikcelaka yang banyak mencelakakan pemimpin pas. perisikcelaka dah memainkan isu isu baru iaitu blogger tak boleh diberi pas untuk melakukan liputan sepanjang muktamar pas. perisikcelaka memang mahu mencari salah pas. dan kalu diberi pas bermakna ia akan bebas dalam muktamar dan akan melakukan pelbagai kerja kerja jahatnya dalam usaha menjahanamkan pas. kenapa perisikcelaka begitu berminat dengan muktamar pas, dari tulisan lamanya ia begitu berminat dalam mendamagekan imej pemimpin pas selangor terutama hassan ali, ia pernah membakar kertas tertera nama hassan ali bersama adukatarakguna. niat jahat perisik celaka akan terserlah sedikit masa lagi.

tumpuan utama perisikcelaka adalah untuk mencari dimana kelemahan pas. liputan yang diberikan adalah sebagaimana ia menulis semasa kongres pkr. perisikcelaka akan terus mencari isu isu yang boleh mengadu domba antara pemimpin dan ahli pas sepanjang muktamar ini. ini golongan yang mencari makan dan apa yang ditulis hanya untuk memudahkan perancangan jahat kepada pas. isu isu yang dimainkan kali ini begitu hebat kerana pas tidak memberikan pas media kepada blogger. jadi bila tak mendapat pas media bermakna kerja kerja jahat perisikcelaka ini akan menjadi susah dan laporan tidak dapat dihantar terus ke ibupejabat utama di lombok. segala perancangan telah diatur tapi tergendala sikit kerana ada halangan.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP