welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Monday, May 10, 2010

tulangbesi dan makin teruk

tulangbesi dan makin teruk meracau racaunya, entry terbaru menulis sampai 250 anggota UTK menyerbu sultan kelantan, dah makin teruknya sasau sahabat yang berada dilombok ni, kalau nak hantam berahim ali pun jangan lah tersalah fakta sampaikan 250 UTK, UTK tak perlu ramai tu pun untuk bertindak, dimana gamaknya tulangbesi dapat khabar khabar angin ni. semakin jelas dan nyata tulangbesi dan makin nyanyuk. buat telahan dari lombok, kalau begitu ramai unit UTK dikerah bukan jad serbuan dah, ia akan menjadi peperangan besar. seluruh unit UTK kat kelantan akan dikerah kalau seramai itu.

banyak sangat fakta yang mengarut disebut oleh pengkomen dalam blog ombakfitnah tulangbesi, kalau dah tak ada idea nak hantam orang, cari je salah orang pas kat sibu nun, jangan duk kalut sangat nak campur tangan dalam hal ehwal kelantan. sejak bila tulangbesi begitu prihatin dalam krisis ini. nak menunjukkan sokongan kepada tok guru nik aziz ke sambil tu balun anak tok guru sampai tak ingat dunia. jangan sampai orang dah tak nak baca lagi blog ombakfitnah lagi. kalau dah tak ada nak baca lagi mana lagi nak kutip derma. kan tak boleh nak lawan stopa ali kan. stopa ali dah bakulkan sampah aduan tulangbesi kerana tak cukup merit. lagipun banyak auta dari fakta yang dikemukakan. tulangbesi ambik bukti dari umno dan apabila umno ia akan jadi bahan fitnah kepada pas. kerana umno musuh pas sepanjang zaman jika tak berubah.

tulangbesi mesti tengah cari fakta untuk hantam hassan ali yang sibuk berkempen di sibu, kes perbelanjaan yang disiarkan oleh blog umno menjadi satu sumber berita sahih bagi tulangbesi. dan juga kepada blog blog yang hebat yang menjadi penyambung lidah umno dalam usaha menjahanamkan pas. di blog tertulis kami penyokong tok guru dalam masa yang sama ambil berita dari umno dan muatkan berita fitnah dalam blog masing masing. ini akan terus menyusahkan jemaah pas untuk membersihkan tuduhan kerana blog yang dikatakan pro pas mengambil sikap menyerang kepimpinan pas sendiri. lebih teruk dari abdullah ubai.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP