welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Thursday, May 6, 2010

langkah awal mempertahankan pas

serangan kick kepada pas kelantan kurang berhasil walaupun dibantu oleh kaldai utusan malaysia, kick kali ini cuba menyebut nama exco kanan tapi dengan suara yang perlahan, aku pun heran kenapa kick tak menyebaut nama husam dengan terang dan jelas, cuma mengajak bekas bossnya terjun ke pejabat macc. oleh kerana kerana bermain dengan teka teki, semua senjata ditumpukan kepada husam. bagi aku selagi tidak dibuktikan dengan jelas dan bukti bukti yang benar husam perlu dipertahankan kerana pada dasarnya husam tidak melakukakan apa apa kesalahan sebagai pemimpin parti pembangkang. mungkin terlampau ramai yang tak akan bersetuju dengan aku tapi bagi aku pertahankan pemimpin pas adalah perlu kerana banyak tohmahan dan fitnah yang dilemparkan hanya berlaku kerana tuduhan fitnah sebagaimana ada fitnah terbaru kepada hassan ali kerana menggunakan duit kerajaan selangor sebanyak rm350000 kurang dari 3.65 juta dari apa yang kik perolehi. (berita gembira buat tulangbesi@deramanbapuk)

fitnah fitnah yang melanda pemimpin pas perlu segera dikurangkan atau disifarkan dengan segera, hujan fitnah menggila yang mendatang sekarang adalah satu bentuk untuk menjahanamkan pas dari terus berada dalam politik tanahair. nampaknya utusan terus memberikan bantuan yang sewajarnya kepada kik kerana selepas tv3 suku dikatakan akan membayar khidmat kepakaran kick dalam perang saraf, oleh kerana kick begitu pakar dalam hal ehwal sebegini, tv3 suku telah cuba menawarkan gaji yang banyak iaitu kenaikan sebanyak 3 kali ganda dari yang diterima oleh kick sewaktu bersama pmbk. tapi tv3 suku sepatutnya tak mengaji kick kerana kick tidak pandai dalam perang saraf kerana kick sendiri tersampuk sakit saraf. menunding sana sini sampaikan semuanya kena tuduh oleh kick.

kick mendakwa dia terpaksa mempertahankan diri kerana diserang, cehhh apa yang hebatnya kick sampai terpaksa mempertahankan diri sendiri, kalau pakar perang saraf jika diserang, dia dengan selamba je boleh twist balik apa yang diserang kepadanya. tapi pakar perang saraf terjerat sendiri dengan permainan sarafnya, jangan sampai kena saraf tunjang sudah nanti jadi parkinson. nampak sangat kawalan permainan kick tidak kemas dan bantuan yang diberikan oleh deraman belum mampu untuk merobek keampuhan benteng petahanan pas. deraman dengan gaya bapuk tua melemparkan tuduhan pondan kepada blogger pembela ulamak. tak akan dah menangis deraman wehhh, hang kang tolangbosi uratdawai, kena sikit dah menangis, banyak lagi belum dinyatakan.

1 comments:

fajridil adha May 6, 2010 at 12:09 PM  

mmg betul apa yang saudara katakan, kick dah ada penyakit saraf[my blog]

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP