welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Saturday, April 10, 2010

strategi dan tektik

semakin dekat dengan hari percalonan untuk prk hulu selangor, semakin galak blog blog pro barisan nasional menyerang barisan nasional sendiri, alah tektik lapuk je tu, tektik cari makan, biasalah bn kalau tak masuk mana leh jalan macam enjin kering air le, panas meletup, nanti adalah yang dibagi untuk tutup mulut, biasanya bagi kepala agung bagi penuh mulut, mata pun kuyu je, macam mat pit terlebih isap. tektik sebegini dah lama digunakan dah sewaktu prk bukit gantang, kuala terengganu, baganpinang dan sebagainya.



strategi ini mungkin juga mengelakkan para pemblog penyokong pakatan rakyat slowdown sikit dalam menyerang barisan nasional kerana tengok serangan dari dalam barisan sendiri. alah blogger penyokong pakatan rakyat sepatutnya tak slowdown dah, kena menyerang bagi barisan nasional tak sempat bernyawa pun. majoriti tipis yang dimiliki tidak menjanjikan apa apa kepada pakatanrakyat. umno mungkin sudah tahu tektik dan strategi dalam usaha menawan kembali hulu selangor. dengan penambahan 2561 pengundi baru akan memudahkan barisan nasional untuk menawan kembali hulu selangor.



faktor calon adalah satu perkara yang sepatutnya diambil kira oleh pakatanrakyat, umno memang berkira kira nak meletakkan calon melayu tapi terbatas kerana kawasan diatas perjanjian dimiliki oleh mic.tak salah kan mat taib masuk mic sekejap. mungkin pandangan umno, dulu calon pkr adalah bekas timb. menteri besar selangor dan pakatan rakyat berjaya menawan hulu selangor dari barisan nasional. pkr kena meletakkan calon yang paling berwibawa dan susah untuk umno dan barisan nasional menggunakan masalah peribadi atau calon calon yang memberikan masalah semasa berkempen.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP