welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Thursday, April 29, 2010

presiden pasreform @pasmusang

adukatarakguna yang diketahui oleh pembaca blognya adalah genetik bukan melayu, bukan cina dan bukan india, genetik yang berada dalam tubuh adukatarakguna telah dikesan selepas dilakukan imbasan longkang dan diketahui bahawa genetik adukatarakguna adalah genetik yahudi bercampur dengan genetik serbia dan juga genetik rom dan parsi, pembenci genetik melayu, kerana genetik seperti adukatarakguna ini genetik yang sudah pupus dizaman dan satu satu genetik yang tinggal kerana kepupusan dan keupayaan genetik ini untuk berkembang agak susah kerana genetik ini sering menolak genetik genetik yang ada dalam dunia hari ini. oleh itu wakil dunia perlu memelihara genetik ini kerana akan pupus sedikit masa lagi apabila dah berhijrah masuk ke sungai buluh. kalau bolehlah klonkan dulu genetik ini kerana ia lambang kehebatan campuran genetik.

hari ini dalam sejarah, adukatarakguna marah kepada pakatan rakyat kerana tak menghiraukan genetik yang paling dia benci sekali iaitu genetik melayu. apakah jembalang yang merasuk adukatarakguna ini sampaikan tertulis dan tersebar ulasan ulasan dari adukatarakguna berkenaan genetik melayu, apakah adukatarakguna ini nak menjadi berahim ali, menjadi zul kulim atau menjadi zahrain atau kerana kejayaan ezam kotak dapat jawatan senator. oleh kerana ezam kotak dah berjaya dengan misinya untuk memperolehi jawatan, kuasa dan pangkat maka ezam dah berjaya merubah genetik adukatarakguna dari membenci genetik melayu kepada sayang kepada genetik melayu.

mungkin kerana tekanan ekonomi yang mendesak dan kerana dah hampir gagal dalam usaha membentuk genetik yang ada dalam dirinya, adukatarakguna terpaksa berpaling 360 darjah. oleh kerana kehebatan diri adukatarakguna tak dipandang tinggi oleh rakyat malaysia kecuali sedua manusia seperti ulamak kepala lutut, pakaq dari agensi barbican, poji perisiklalang dan tidak ketinggalan xenanhu penjual kelentong inilah diantara penyanjung genetik adukatarakguna. oleh kerana kesan ekonomi yang merundum adukatarakguna dah terpaksa mengemis dalam blog masih tak mencukupi jadi mahu tak mahu terpaksalah transform menjadi badut untuk membuat lawak tanda simpati kepada genetik melayu. terpaksa menebalkan muka untuk mengemis lagi untuk projek langgar hadi di rusila terengganu.

dulu kata nak datang seekor je nak langgar hadi, sekarang terpaksa bawak ramai geng pulak, kononnya dah tukar menjadi wacana minda, bangang ke apa? kita orang pro kat luar sebab tu kita tukar nama kepada wacana minda, yang songkokputih duk layan ke adukatarakguna ni pun aku tak tahu lah kenapa, aku yakin dan percaya wacana minda ke langgar ke tak akan mengubah makhluk yang bernama adukatarakguna dan geng gengnya dari terus menyerang dan menghentam pas. dan aku percaya adukatarakguna tak berani pun nak mari langgar haji hadi dan akan menyediakan pelbagai alasan dan kenyataan yang akan menyebabkan projek ini tak menjadi kerana adukatarakguna adalah bacul (dulu nak datang seekor sekarang bawak geng).

adukatarakguna akan merekasegala jawapan untuk membuatkan projek tajaan beliau tak menjadi. pelbagai syarat dah dibagi kepada songkokputih, dan yang pasti apabila songkok putih beri jawapan adukatarakguna akan mencari alasan masa tak sesuai dengan mereka, inilah kepercayaan yang patut ada dalam minda songkokputih, dari terus melayan adukatarakguna baik terus melakukan pembaikan dalam tko dari membuang masa. pru dah hampir tiba. tko sepatutnya dah prepare segalanya untuk menjadi panglima perang cyber. songkok putih patut dah stop dari terus melayan adukatarakguna ini, bukan memberikan kebaikan kepada pas pun kalau melayan adukatarakguna ini. tok guru banyak benda lagi nak dibuat daripada melayan genetik adukatarakguna ini.

1 comments:

wirautama April 29, 2010 at 7:18 PM  

bergenetik anjing agaknya tu..
http://unitanjing.blogspot.com/

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP