welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Tuesday, April 6, 2010

kick akhir terkick diri sendiri

blogger temasyhur kerana pernah ditangkap dan dilokapkan iaitu kickthefella, kickthefella telah mengaibkan tok guru nik aziz dengan sebegitu rupa, semua benda yang tok guru nik aziz buat akan menjadi buruk dimata sheikh azidi anak kepada kolonel mat. ini lah pas musang yang dibawa masuk ke dalam pas. kenyataan yang menampakan dendam kesumat kepada tgna akibat tgna menyepak kepala kick sehingga terpecat dari pmbk. setelah lama mentankedarah duit pmbk, kick menjadi semakin ego dan membuat keputusan melebihi apa yang patut dia buat. apabila dah terkena sepakan tgna maka kick telah menggila membuat serangan kepada TGNA.

kerana perasaan dendam yang membara, kick mempunyai satu surat yang discan atau dibuat sendiri untuk membuktikan bahawa tgna berlaku tidak jujur dalam melaksanakan amanah rakyat kelantan. kick dengan bangga menunjukkan bukti bukti yang bertarikh tahun 2000. begitu lama kick menyimpan rahsia TGNA atau kick menyimpan rahsia diri sendiri dalam memohon balak di negeri kelantan. oleh kerana gagal dalam cubaan untuk memiliki kawasan balak kick telah mengspinkan surat itu, kononnya exco kelantan terbabit dalam pemberian tender balak kepada sesiapa saja yang akan memberikan sumbangan kepada pasti.

surat surat permohonan balak yang bertarikh tahun 2000 itu, boleh dimohon oleh sesiapa saja. surat memohon balak telah discan oleh kononnya kick mempunyai bukti penyelewangan TGNA, kalau kick org yang beriman dan beramal dengan iman yang hakiki, tahun 2000 lagi kick dah mendedahkan penyelewangan TGNA. apakah kick ingat kick dapat menyepak sama kepala TGNA semacam kick mewar warkan bagaimana kick menyepak cik det. cik det berhenti bukan kerana sepakan kick tapi kerana org dalam umno yang memaksa cik det berhenti. tiada satu petunjuk menunjukkan kick yang menyepak cik det, cik det menyepak kick adalah bukti. terbuang dari umno menunjukkan kick disepak oleh cik det.

semua perbuatan tgna telah menjadi kecaman kepada kick. sampaikan tgna membaca quran dan tafsir pun dikira salah dari pandangan mata kick. begitulah jahatnya kawan karib tulangbesi yang berada dilombok sekarang dan berada dalam keadaan demam denggi berdarah. ni bukan dia cuma harapan je. betapa bangangnya kick mencabar tgna mengeluarkan senarai penerima balak dari tahun 1990 sehingga 2010. kalau ada bukti tak perlu le kick mencabar tgna mendedahkan siapa penerima kawasan balak. kalau kawan tulangbesi perangai pun mcm tulangbesi, di fitnah orang itu dan bila orang itu menjawab dia akan suruh bersumpah, yang ni kick suruh TGNA siarkan nama penerima kawasan balak. dedahkan jika ada bukti kalau tak ada memang kick blogger celaka. mana ada kerajaan yang mengamalkan dasar mintak derma. bangang punya kick thefella. lebih baik diam jika tidak tahu.

1 comments:

musafirlalu April 6, 2010 at 3:02 PM  

Alih-alih puak yang selalu dimaki hamun juga yang kedepan untuk mempertahankan TGNA.

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP