welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Saturday, April 17, 2010

hebatnya parti keadilan rakyat

mu gila(n) telah membuat kenyataan bahawa ada dari parti keadilan rakyat telah menawarkan wang dan tanah untuk berkempen bersama pkr, mu gila(n) mendakwa telah dihubungi oleh orang orang pkr, hoi mu gila(n) mu ni gila ke apa, hebat sangat ke mu ni, tidak pernah orang kenal pun sebelum ini, kalau berkempen bagi pkr pun belum tentu boleh menang, orang india pun dah benci mic, kalau mu gila(n) masih lagi berkata mendapat sokongan orang orang india, mugilan dah bermimpi disiang hari.



tiada makna pun menawarkan wang dan tanah kepada mu gila(n) kerana mugilan bukan sapa sapa pun, calon yang tidak dicalonkan, dah menjadi sejarah bahawa mugila(n) tak tepilih, oleh kerana rasa kecewa yang amat sangat terpaksa berlakon kononnya ada orang orang pkr yang menalifon dia dan menawarkan pelbagai jenis tawaran. kenyataan kenyataan mendapat tawaran selepas kecewa tidak dicalon adalah tektik lama dah lapuk dah tak digunakan oleh orang dah, hebatnya mu gila(n) ni TPM call dia dan memujuk dia, maknanya dalam hatinya dia sudah kecewa dengan pengumuman kelmarin.



sambil mereka reka cipta isu untuk menaikkan moral sendiri selepas ditipu oleh umno, mugila(n) terpaksalah berlakon mendapat tawaran, nak jadi macam ketua putra umno yang berlakon dipukul dan dimasukkan kedalam wad, dey tambi lu ingat ni cerita tamil ke, lu sapa lu rajanikath ke, hero yang dipuja puja akhirnya merana sendri kerana tak terpilih. baik lu karaoke bersama kamala lagi baiklah. "kamala kata kalau saya memang saya tak akan pulang ke kota bharu saya akan balik rawang saja" inilah hero tamil yang dinantikan kerana awal awal lagi dah mabuk,

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP