welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Thursday, April 1, 2010

april bodoh hari lawak sedunia

satu april hari bodoh sedunia, sudah 4 bulan berlalu dalam tahun 2010, gendang fitnah terus dipalu kedalam pas, makhluk tidak kira pas reform ke, taskforce 13 ke penentang UG ke atau pemerhati bebas ke atau perunding yahudi ke semua memuntahkan fitnah yang melaut kepada pas, semua mereka ini menuduh pemimpin pas sekarang adalah pemimpin yang menyokong idea ug dan menolak kerajaan bangang 16 sept. mereka semakin risau dan bengang kepada pas, setelah bermacam usaha dilakukan pas masih tidak berganjak dan masih lagi suka sangat kepada UG. istimewa sungguh ug ni dihati pemimpin pas sampaikan sanggup membiarkan pas jahanam terus, kasihan kepada puak puak taskforce13, pas reform yang berusaha siang dan malam untuk membaiki pas, akhirnya pas sendiri menolak usaha usaha bersungguh puak puak ini. malangnya nasib mereka.

oleh kerana kegagalan pas reform mengreform pas dan ketua taskforce 13 pun masih tinggal gusi dan gigi saja dalam usaha mereka membaiki pas dari dalam, ulamak kepala lutut pun turut serta dalam membaiki pas dari dalam. khalid samad juga gagal dalam membaiki pas, hassan ali yang amat gila kepada UG terus hidup dalam pas, khalid samad penentang wahid ug tersingkir selama 6 bulan, kenapa khalid samad tak merayu, apakah pemimpin yg cintakan ug dah berkira kira nak menambah hukuman kepada khalid samad yang pada permulaan juga bersengkokol dengan pemimpin ug ini menemui perdana menteri. akhirnya khalid samad terpinggir dari kumpulan pemimpin ug. hebatkan pemimpin UG.

pemimpin yang amat gila kepada ug dah berjaya menguasai semua sudut dalam pas, dari segi kerahsiaan ahli pas dibocorkan kepada blogger picisan, (batuapi2) haji suhaimi ( pergi haji ats tajaan umno dan haji suhaimi pergi waktu orang lain buat umrah aje jadi dia dapat haji kerana pergi waktu orang lain buat umrah), begitu juga dengan badan disiplin pas, tuan ibrahim tuan man tersalah bagi hukuman terkena kepada khalid samad yang suci dalam debu, hassan ali yang bersalah kerana tidak melantik tulangbesi menjadi ceo hanya diberi amaran, dalam majlis syura ulamak, ug telah berjaya menguasainya, ust ahmad awang dipecat kata tulangbesi kerana walaupun jangkahayat pemegang jawatan dah tamat untuk tempoh tertentu, ust ahmad awang tidak terpilih tapi dikatakan dipecat, biasalah ayat ayat pemimpin ug, lunak dan berkesan. ust haron din masih lagi terpilih menjadi timb. mursyidul am pas. pas reform dan taskforce13 ternganga lagi. akhirnya pakaq ketua taskforce13 menayangkan video berahim ali duk kutuk parti gerakan di dalam laman sesawang harakahdaily kerana geram masih belum mampu memusnahkan geng geng terengganu dalam pas. tak pa pakaq anda gagal harakah tetap bayar gaji anda, cubaan terbaik anda harus diteruskan.

kegagalan demi kegagalan pas reform dan puak taskforce13 masih lagi gagal membinasakan pemimpin pas yg gila kepada UG, walaupun dah berbakul bakul nasik arab dan bergelen gelen barbican ditaram, ditarah dan dihabiskan waktu usrah tepi longkang, pemimpin ug tetap teguh, hebat bukan pemimpin ug. mahu tidak mahu, puak puak pas reform dan taskforce13 terpaksa menggunakan kembali senjata lama yang hampir tersimpan di dalam lokap sungai buluh, projek langgar hadi ditiupkan kembali, budak setengah tiang yang menyambar apa saja yang boleh nak kutuk presiden pas digunakan, hanya inilah peluang terakhir sebelum paku terakhir keranda penentang ug dikuburkan. semoga berjaya kepada pas reform dan taskforce13. inilah cerita lawan semperna april yang bodoh. atau dengan kata lain penentang ug adalah bodoh.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP