welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Wednesday, March 17, 2010

Sebaran AM semasa



Mungkin diantara kita pernah melalui detik detik cemas, diacu pisau,pistol, benda tajam dari belakang oleh penjenayah sewaktu hendak mengeluarkan wang dari mesim automatic teller machine (ATM), atau kegiatan yang tidak bermoral, satu perkhidmatan telah dibuat dan direka oleh pihak bank untuk menolong mangsa mangsa penjenayah yang jahat ini, dan laman laman web bank ada mengwar warkan perkhidmatan ini,

mangsa hanya perlu menterbalikkan no. pin rahsia mereka, misalnya no pin mereka 334455 adalah no pin asalnya untuk mengeluarkan wang di mesin ATM. mangsa perlu menaip no 554433 sahaja, bank tersebut akan menghantar pertolongan/polis kepada mangsa yang sedang menghadapi kesusahan. mesin ini akan tetap mengeluarkan wang seperti biasa. SEBARKAN PENGETAHUAN INI UNTU KEBAIKAN SEMUA. apa yang baik perlu disebarkan untuk pengetahuan umum.


pengeluaran wang penuh dengan risiko, jadi gunakanlah perkhidmatan ini dengan sebaiknya. supaya penjenayah tidak terlepas dengan mudah. semoga allah melindungi rakyat malaysia dari kegiatan jenayah yang semakin membarah sekarang. akibat daripada kedajalan manusia sendiri.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP