welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Monday, March 29, 2010

alhamdulilah - majlis syura sudah siap dibentuk

Maka blogger blogger celaka yang menyebarkan fitnah kepada majlis syura pas yang tidak akan melantik lagi mursidul am pas iaitu tok guru nik aziz perlu tutup mulut, keputusan mengekalkan tgna dan timb. mursidul am pas telah dibuat dalam mesyuarat kedua majlis syura, pembuatan blogger celaka yang menyebarkan fitnah ke dalam internet menmbulkan perasaan kurang senang dikalangan penyokong dan ahli pas. pihak pihak blogger yang tidak bertanggungjawab telah mendahului keputusan majlis syura. perisik dalam pas gagal memberikan maklumat yang betul kepada blogger penyembar fitnah. lepas ini blogger celaka akan mengatakan ini sekadar serangan untuk membuatkan pas terpaksa melantik kembali tgna sebagai ketua badan tertinggi dan pengubal dasar dalam pas.



majlis syura dianggotai oleh ramai pemimpin pas dari kelantan, apakah pemilihan musyidul am pas dibuat diatas nama negeri yang ramai wakilnya dalam majlis syura, mungkin jika ahli majlis syura yang paling ramai dari terengganu dan perlantikan mursyidul am pas berubah kepada pemimpin dari terengganu, melompat tulangbesi memberikan tulisan yang mengatakan geng geng terengganu telah menguasai majlis syura dan geng geng kerajaang perpaduang telah berjaya menakluk majlis syura. kenapa tulangbesi tak mengungkit kenapa wakil dari kelantan lebih ramai dari wakil negeri lain. apakah tulangbesi masih mahu menggunakan tgna dalam usaha beliau menabur fitnah kepada pemimpin pas dari terengganu. usaha usaha menutup wakil kelantan lebih ramai dari negeri lain dalam majlis syura dengan menimbulkan isu isu yang lain.


kenapa bloger pas musang tidak dapat menghidu keputusan majlis syura, atau apakah tiada pemberi maklumat dari dalam majlis syura. inilah sifat amanah yang wujud dalam majlis syura, yang bocor maklumat hanya maklumat tulangbesi yang tidak bayar yuran ahli. maklumat rahsia lain kukuh dalam organisasi pas. keputusan mesyuarat majlis syura yang dikeluarkan oleh blogger celaka ini telah mendahului mesyuarat majlis dan telahan mereka tersasar jauh dan fitnah mereka cuba timbulkan akan padam dan mereka akan cuba mencari jalan lain sehingga misi mereka mencapai kejayaan. disini tulisan tidak ada perkataan Jika dan maka.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP