welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Monday, February 15, 2010

yahudi america menyerang islam di marjah - yahudi america

operasi yang dikenali "mushtarak" adalah ujian pertama dasar baru barrack obama (yahudi kulit hitam pertama menjadi Presiden america) beribu ribu askar Nato telah dikerah ke marjah. Askar nato di kabul mempunyai kapisiti kekuatan hampir 140,000 ribu askar dan akan ditambah menjadi 150,000 ribu orang. dengan keupayaan askar seramai ini dan dibantu oleh kecanggihan teknologi dari sekutu utama, Nato mengjangkakan akan dapat menawan marjah dalam masa seminggu. Serangan ini dibuat adalah untuk mengembalikan kedaulatan wilayah marjah dari taliban islam. Tentera kuffar dunia telah bersatu dibawah panji panji nato untuk memusnahkan negara umat islam.
Di negara lain umat islam bergelut untuk hidup dan mempertahankan agama islam dan rela mati dan rela hidup susah demi islam tercinta. Di malaysia, umat islam terus sibuk dengan hari kekasih, sibuk membuat aduan antara sesama islam, sibuk mendajalkan sendiri umat islam, mempekenalkan pelbagai akta untuk menyusahkan umat islam, sibuk dengan hasad dengki sesama sendiri, bila berdepan dengan kuffar, umat islam menikus dan sibuk mencari lubang untuk menyorokkan kepala. Hanya berani sesama islam. inilah warisan umat islam dan juga warisan anak kecil main api yang telah ditinggalkan oleh penjajah inggeris, belanda dan portugis. inilah wajah wajah pemimpin dan rakyat malaysia yang mengaku berugama islam, mengaku solat tak tinggal, mengaku puasa, mengaku mengucap kalimah syaahadah, mengaku menunaikan haji dibaitullah tetapi dalam masa yang sama memberikan bantuan kepada kuffar dunia untuk menghapuskan umat islam di afghanistan, palastine, filipina, denmark, iraq dan banyak lagi negara islam yg lain
Umat islam tidak lagi memperakukan syaadaah yang dilafazkan sewaktu solat, tidak merasa lagi kesakitan antara umat islam diseluruh dunia. kita melihat dan memandang sepi kepada serangan america yahudi dan sekutunya kepada umat islam yang bersaudara dengan kita. kalau tiada tindakan pun, benci dalam hati, tapi disini kita terus disibukkan dengan pelbagai agenda yang semakin memualkan, siang malam duk sibuk mengkritik pemimpin, sibuk memberi ulasan, sibuk mengfitnah, sibuk dengan alam yang tidak akan memberi pertolongan kepada kita diakhirat kelak. apakah dengan hanya melihat penderitaan umat islam dinegara lain kita tidak akan dipersoalkan oleh allah apabila hadir dipadang masyhar nanti. itu dinegara lain, jadi kita tidak perlu bersusah payah untuk sama sama merasa pedih jerih diserang dan ditindas setiap hari. kanak-kanak menjerit keran digempur kuffar dunia, wanita di perkosa, lelaki dibunuh kejam, apakah benda ini semua tidak akan sampai ke tempat kita?
Nato dan sekuturnya akan melancarkan serangan tanpa ada sebarang alasan pun, alasan yang paling baik dan diterima dunia adalah mengadakan bukti bahawa serangan yang dilakukan adalah untuk menghaspuskan pengganas, militan, adakah militan di india yang bukan beragama islam dibom dan dibedil? tanya le hati hati kita, berfikir secara waras bukan sebagai orang gila yang suka duk meracau racau dan melontarkan pelbagai fitnah. Keadaan semasa sekarang dimalaysia telah membuktikan bahawa umat islam akan dizalimi, berapa yang telah merengkok dalam ISA, bukti terang dan nyata, umat islam dituduh pengganas, buta ke lagi mata kita, pekak kah telinga kita? ada ulamak yang mengatakan mujur taliban tidak memerintah malaysia kalau memerintah kucar kacir le malaysia, inikan pendapat ulamak yang belajar di pakistan, agung sangatkahpemikiran kita, hanya taliban sekarang yang siang malam mempertahankan agama tauhid. mereka tidak sibuk dengan harta-harta dunia. kita nampak kekejaman taliban tapi nampakah kita kekejaman america yahudi?

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP