welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Saturday, February 13, 2010

musim mengawan datang lagi - 14 feb hari celaka

Setiap tahun 14 feb akan disambut oleh golongan muda mudi dengan pelbagai acara, hotel akan menawarkan bermacam-macam pakej untuk golongan bercouple. semua nya akan bermula esok. tahun ini musim mengawan datang sekali bersama hari tahun baru cina. bertukar tukar hadiah, jambangan bunga, bertukar love bite, bertukar cincin dan yang penting sekali bertukar menjadi iblis dan syaitan. kaum melayu sudah bersiap sedia untuk menyambutnya lebih dari kaum sepanyol. setiap tahun kes buang bayi dan hamil luar nikah akan bertambah, pusat jagaan mangsa-mangsa yang lalai akan bertambah, anak anak yang tidak sah tarafnya semakin membiak setiap tahun. stastik yang ada mengerunkan kita sebagai umat islam.
Hari hari sebelum 14 feb ini telah diadakan kempen "No panties" kempen ini telah dijalankan di IPTA dan IPTS, kaun yahudi dah berjaya menyesatkan fikiran umat islam dengan pelbagai kempen. Golongan celaka telah menrevolusikan hari valantine ini dengan jayanya. Kempen ini telah menerima pelbagai kencaman tetapi apakah tercapai maksud penentangan kepada kempen ini. Golongan celaka akan terus mengeksploitasikan kaum islam yang lemah dari segi pegangan agama dan juga yang masih mentah dalam menjalani kehidupan dikota. Hotel hotel menawarkan pakej murah kepada pasangan seperti menggalakkan masiat terus bermaharajalela di malaysia.
Di dataran merdeka contoh besok kita boleh lihat bertaburan kondom diatas padang seumpama haiwan mengawan. kelakuan ini akan terus menerjah kaum islam jika cara hidup islam yang syumul tidak diamalkan. kebebasan yang melampau akan menyebabkan remaja islam akan terus terjerumus ke lembah hina. apakah jabatan hal ehwal agama sekadar menganjurkan kempen jangan sambut hari valantine, tapi bila kempen ini disebarkan makin ramai golongan remaja islam terus menyambutnya setiap tahun, bahkan hari wajib bagi mereka. Dari mana asal wujudnya hari valantine day telah di bicarakan oleh pelbagai golongan cerdik pandai islam tetapi hari valantine semakin subur di malaysia. Hari valantine adalah hari mengawan sejagat. Umat islam makin hanyut dengan budaya yahudi yang mana yahudi dan nasrani telah menjaya menawan jiwa dan raga umat islam di malaysia.
Pemimpin terus sibuk dengan pelbagai aduan, menjatuhkan sesama jemaah, sibuk dengan hal politik yang tiada penghujung, umat islam terus hanyut, semakin ramai golongan yang mendabik dada memperjuangkan agama tetapi terus membiarkan remaja islam terus hanyut, pandai mengkritik sahaja tetapi tidak pandai melakukannya. suka tengok kelemahan orang lain dari menilik kelemahan diri sendiri. jangan sampai kita sudah tidak dapat mengenali yang mana islam dan yang mana kafirnya. Turun ke padang kita tengok siapa yang boleh menari bersama gendang untuk menjauhkan umat islam dari dekat kepada hari mengawan ini. selamatkan generasi kita sekarang, kalau tidak sekarang bila lagi? sampai kita dah tak larat nak menanam bayi bayi yang dibuang dalam tong sampah, sampai kita tak larat nak mengutip bayi yang masih hidup. atau sampai kita sendiri dah masuk ke dalam tanah....

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP